Når alt kommer til alt er det nok mere mit eget idiosynkratiske forsøg på at beskrive en eller anden form for "virkelighed", derfor FWIW og IMHO

MVH Henning
Ehapa skrev:Der har aldrig været så meget god musik som nu , i alle genre...et faktum!
Louis skrev:Hvis jeg skal nævne nogen af de kunstnere jeg høre der er nutidige må det være.
Kendrick Lamar, Janelle Monaé, Schoolboy Q, On Trial, Spids Nøgenhat, Maroon 5, Cigarettes after Sex, Gregory Porter, Aloe Blacc, Mø, Kellermensch, Ryan Adams, Alec Puddu, osv. osv. os.
Tonni skrev:Louis skrev:Hvis jeg skal nævne nogen af de kunstnere jeg høre der er nutidige må det være.
Kendrick Lamar, Janelle Monaé, Schoolboy Q, On Trial, Spids Nøgenhat, Maroon 5, Cigarettes after Sex, Gregory Porter, Aloe Blacc, Mø, Kellermensch, Ryan Adams, Alec Puddu, osv. osv. os.
On Trial? Eksisterer de endnu? Jeg har deres første LP, da et af bandets medlemmer er min fars kones søn...
Sjovt!
sorenb skrev:Tonni skrev:Louis skrev:Hvis jeg skal nævne nogen af de kunstnere jeg høre der er nutidige må det være.
On Trial? Eksisterer de endnu? Jeg har deres første LP, da et af bandets medlemmer er min fars kones søn...
Sjovt!
...og ikke din bror?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster