Captain Phoenix skrev:Hvor vil det bare være SKØNT hvis man i denne tråd skriver lidt om musikken (i stedet for bare at flashe et foto af et pladecover...). Det vil give andre en mulighed for at vide noget om musik-stil/-type/musikere/de særlige kvaliteter osv. ved pladerne - og på den måde bruge tråden til måske at opdage nye, interessante plader.
Kom nu...
kbekke skrev:
Lige nu lytter jeg til denne fra ugens stak af biblioteksplader - og jo, man kan skam stadig låne rigtige plader på biblioteket:
Og musikken bringer mindelser om dengang i 1988, da "Trinity Sessions" udkom og tog os alle sammen (eller i hvert fald nogle af os) med militærbukserne nede. Her var noget, som min generation i hvert fald ALDRIG havde hørt før.
Captain Phoenix skrev:Hvor vil det bare være SKØNT hvis man i denne tråd skriver lidt om musikken (i stedet for bare at flashe et foto af et pladecover...). Det vil give andre en mulighed for at vide noget om musik-stil/-type/musikere/de særlige kvaliteter osv. ved pladerne - og på den måde bruge tråden til måske at opdage nye, interessante plader.
Kom nu...
mcs_5 skrev:Captain Phoenix skrev:Hvor vil det bare være SKØNT hvis man i denne tråd skriver lidt om musikken (i stedet for bare at flashe et foto af et pladecover...). Det vil give andre en mulighed for at vide noget om musik-stil/-type/musikere/de særlige kvaliteter osv. ved pladerne - og på den måde bruge tråden til måske at opdage nye, interessante plader.
Kom nu...
Jeg synes tråden er helt fin bare med billeder - det har givet mig meget inspiration.
Den særlige kvalitet ved den, er at jeg ikke har hørt den i mange år. Den er sjovere med 2*150W (som jeg har fortiden), end med de normale 2*3-6W![]()
Venlig hilsen
Mikkel
Larsdk skrev: desværre kan jeg ikke i coveret finde hvornår denne indspilning er fra.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster