Nu har jeg gjort mig tanker om rammerne.
Tid og sted:
Træffet afholdes lørdag d. 29. maj med start kl. 12:00 på Kammersgaardsvej 26, 7760 Hurup Thy (med afstikkere ned til Kammersgaardsvej 30B).
Der vil være kaffe/te og aftensmad i form af en gryderet af en slags og hjemmebagt brød. Måske også kage hvis nogle vil tage det med. Morgenmad hvis man overnatter. Der er overnatningsplads til højst 22 i delte dobbeltværelser og et firsengsværelse.
Jeg tænker at prisen skal være 150 uden overnatning og 300 med overnatning i eget sengetøj. Er det ok?
Man skal have sit Coronapas med og vi kan højst være 50 (så er der altså også lidt trangt). I øvrigt følges de coronaretningslinjer der gælder på dagen.
Udover gammelt hifi og en masse musik, er der også dejlige spadsereture i området og ned til Limfjorden. Gårdens hovedbygninger ligger helt ned til vandet på Kammersgaardsvej 30.
Med hensyn til program tænker jeg at der vil være en kort præsentation af tre anlæg med hvert af de højttalersæt jeg har i huset plus gæste-elektronik herunder måske også gæstepladespillere og pickupper?..(som endnu mangler at blive aftalt mere forpligtende). Derefter fri leg/musiklytning . Man er også velkommen i mit eget hus, hvor der er to sæt Tannoy-højttalere og min pladesamling.
Der kunne godt være plads til en smule køb/salg/bytte af grej, reservedele, LP’er, CD’er mv. Alle er velkomne til at medbringe effekter til dette (men der er altså ikke så meget plads som de andre steder, vi har været)
Kammersgaardsvej 26 er skofri zone så medbringe hjemmesko eller indesokker. Hvis du vil gå en tur er fornuftigt fodtøj en god ide, der er våde steder langs med fjorden.
Lyder det ok?
pqrannes skrev:ralphandersen skrev:Jeg har kigget kommentarerne igennem og på den baggrund taget en beslutning om, at det bliver sidste weekend i maj. I løbet af i morgen vil jeg forsøge at skitsere nogle praktiske rammer (forplejning/evt overnatning osv..)
Det lyder godt.
Jeg styrer gerne tilmelding og indbetalingerne som jeg plejer, hvis der er brug for det.
PQR
Det vil jeg gerne sige ja tak til.
Vitavox CN 121 med S3 og Peerless C150Ws i OB, Vitavox Bitone 6201, Vitavox Bitone 3200, El Pipe-O subwoofer. Tannoy Monitor Gold 15" i 200 l hjørnekabinetter. Altec Model Fifteen, Elekit 8900, Luxman CL34, Garrard 401, Thorens 524.