Elektronik skrev:Tonni skrev:Øjj sikke da en fantastisk smørklat! Og i det vejr...

Nu er jeg så sikkert ikke den eneste, der tripper efter nogle malende beskrivelser...
Hvordan med musikken, lyden osv? Kom nu...

Og kagerne...

Kagerne var virkeligt lækre.
AQR havde ladet fremstille en særligt lækker rektangulær brownie gavmildt bestykket med valnøddekerner, den var som sådan en skal være - tung og til den klæbrige side der går godt til en god kaffe.
KenRas havde ligeledes fået en kendt producent til at frembringe en drøm af en 12" -13" nøddekage. Den var lagt på en sprød bund med et karamelagtig cremet fyld brolagt med hasselnødder.
Begge kager var af en kvalitet hvor der ikke var sparet på det gode, de var derfor i sagens natur bedst egnet til indtagelse med kagegaffel.
Jeg fik desværre ikke taget fotos der understøtter beskrivelsen, måske andre var nærværende nok til at have fået skudt et par billeder af kagerne inden de forsvandt?
PS. Og så var der desserten, en sød syrlig rabarber trifli med en delikat råcreme til at afbalancere syren i rabarberen.
Rabarbertrifli er på min "grundstofliste" sammen med blød nougat og bacon, dog helst hver til sin lejlighed
Nå ja forresten, Tusind tak for et super træf i en no-stress atmosfære af velvære og fede vibrationer i så godt selskab. Indtrykket er nok kraftigt påvirket af lang tids sult efter socialt samvær med ligesindede til en gang nørdet dækspark i kombination med vejret i de sidste 3 måneder, hvor den eneste indikation af det ikke stadig er marts måned er at dagene er blevet længere. Det er en sjælden oplevelse at så meget går op på en gang - DET VAR FANTASTISK!