Mht. højttalere til Mikkels sætup, er jeg også leveringsdygtig i Scandyna A-30XL, som bare skal bæres over vejen her.
PQR
pqrannes skrev:AllanM skrev:Hej PQR,
Hvis der stadig er plads, vil jeg også gerne deltage i træffet. Modsat sidste år denne gang uden medbragt grej, men jeg kan se der allerede er masser, at se og lytte på. Vil især gerne se Freddys Marantz udstyr..
mvh Allan
Hej Allan,
Jeg havde lige overset denne post, men du er med. Spiser du med? Og hvad med overnatning?
PQR
Tonni skrev:...Må korrigere dig... Vi bliver to her fra Randers, også til spisning/aften!
bjerager skrev:Øv, jeg har ikke fundet en anden kørelejlighed - ham jeg skulle køre sammen med har meldt afbud, og det er ikke lykkedes mig at finde en anden. Så næste år måske...
Tonni skrev:Hej!
Der kommer et par Scandyna A25 i den danske model med her fra Mikkel! - Dog den udgave uden højttalerterminaler, og diskantregulering!
pqrannes skrev:Mht. højttalere til Mikkels sætup, er jeg også leveringsdygtig i Scandyna A-30XL, som bare skal bæres over vejen her.
PQR
pqrannes skrev:men da der pga. af rod og støv nok ikke bliver nogen guidet tur til mit hifi-rum, kan jeg godt springe til og fylde et hjørne med de/disse setup:
Luxman CL350/M1600 og Tandberg studie monitors
Luxman cl350 og Siemens Klangfilm monoblokke med de guddommelige domkirkebafler (jeg skal i aften lige genhøre, hvad den konstellation kan og ikke kan, før det ligger helt fast).
Kilderne kunne da være:
DIY Transcription "Connoisseur pladespiller i en beta-version via Bellari VP130
Philips CD-104, umodificeret (vi kan evt. modificerer den under træffet og se om den kommer til at lyde bedre - "decoupling of the DAC" jf.: http://www.lampizator.eu/lampizator/REF ... 20TDA.html).
Andre bud om, hvad det ledige hjørne med så kort varsel kunne fyldes med er meget velkomne.
AllanM skrev:Ellers kan jeg nok overtale konen til at bage nogle lækre brownies? Er der stemning for det?
AllanM skrev:Hej,
Sidder lige og hører lidt godt musik på mine vintage Sonus Faber højttalere, pt. trukket af en gammel Beomaster 2400. Nå, men jeg vil høre, om vi har noget kage til eftermiddagskaffen? Ellers kan jeg nok overtale konen til at bage nogle lækre brownies? Er der stemning for det?
Edge skrev:Fik du lånt klubbens RCM Peter, eller behøver jeg ikke slæbe rensevæske med?
Tilbage til Vintagehifi træf 2011
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst