KlausM skrev:Hvad med Edge's "nye" HPM100, de er endda i Viborg?
Mvh Klaus
Pioneer S-910´erne bliver jo leveret lige til døren?
KlausM skrev:Hvad med Edge's "nye" HPM100, de er endda i Viborg?
Mvh Klaus
pqrannes skrev:Elway skrev:Pioneer-jonas skrev:
... Pioneer SX 1980, PlC 590, RT 909 Og Cerwin vega 316 :) ...
Mvh Jonas
Jeg ved jo heller ikke om der er plads, men jeg gad godt se (og høre) sårn en 1980'er
Findes der ikke et par seriøse Pioneer højttalere, der kunne matches med den store SXer og så setuppet samlet kunne fortjene at få et hjørne i den store sal?
PQR
MDA skrev:Hvis Jonas gerne vil vise sine CV højttalere frem på sin SX-1980 så må man vel respektere det.
pqrannes skrev:MDA skrev:Men ideen var nu - for evt. at følge de principper jeg har stillet i tråden vedr. setups i den store sal - at præsentere et komplet TOTL setup fra en og samme producent, i dette tilfælde Pioneer. I den anden sal - som denne tråd handler om - er der fri leg. Der må man gøre, som man selv vil.
PQR
santashooter skrev:Hej Peter, jeg er enig med din ide om at det kunne være sjovt med TOTL komplette setups, den eneste hage jeg ser, er at, mange producenter var aldeles forskellige kvalitetsmæssigt når det kom til højtalere kontra forstærkere.
(Se fx. Marantz, Mcintosh, Pioneer etc...)
Jeg vil ikke sætte mig imod den oprindelige ide, men blot melde, man for mig godt kan diske op med fx. Pioneers TOTL forstærkere, pladespiller, tunere og spolebåndoptagere og så koble dem på et par gedigne tidstypiske højtalere, der yder TOTL udstyret ret - specielt i hensyn til den lyd man sætter pris på, og har samlet udstyret efter.
(Jeg tænker måske lidt tilbage til første træf og de to direktører af Marantz fanklub-Hernings opsætning - her var der jo flere ting der ikke var Marantz, men det ydede Marantzerne retfærdighed)
mvh
Søren
Pioneer-jonas skrev:Hey Igen
Jamen, så kan jeg tage min SX 1980, RT 909 CTF1000,PLC590, og min fire CS 922A med.? Det var os dem jeg startede med i sin tid![]()
Mvh Jonas
pqrannes skrev:Pioneer-jonas skrev:Hey Igen
Jamen, så kan jeg tage min SX 1980, RT 909 CTF1000,PLC590, og min fire CS 922A med.? Det var os dem jeg startede med i sin tid![]()
Mvh Jonas
Ja, SX1980 bliver det. Er HPM-100erne ikke mere hifi-agtige (jeg har en kort overgang haft et par CS-922A, som jeg satte nye kanter på basserne af) og dermed sjovere at præsentere med så TOTL-agtig en receiver som SX1980?
PQR
Pioneer-jonas skrev:pqrannes skrev:Hej Peter
Jo det gør de vel, men de er ikke så kraftie som CS 922Aeren..![]()
Men hvad skal jeg så? skal jeg tage mine HPM 100 med eller mine CS 922A ??
Mvh Jonas
Tilbage til Vintagehifi træf 2012
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster