Mike Aarup skrev:Ny mand melder sig på banen på pakken uden overnatning.
X-ray skrev:Jeg er som altid... Med på det hele. Altså mad og overnatning
![]()
Kæmper indædt for at få en gæst med - så bilen bliver fyldt op![]()
Kberg skrev:1. gangs deltager melder til, dog uden overnatning...
Jeg kører fra Århus og kan medtage een passager samt dennes eventuelle grej![]()
Strandvaskeren skrev:Jeg må nok også hellere melde mig frisk på både overnatning og forplejning når nu jeg er ham Klaus har lokket med.
pqrannes skrev:Velkommen til. Også til træffet. Det strammer til mht. sovepladser (du er dog lige med); mon ikke ikke nogle indlysende dobbeltværelser (dog med enkeltsenge) skal give sig til kende?
Strandvaskeren skrev:pqrannes skrev:Velkommen til. Også til træffet. Det strammer til mht. sovepladser (du er dog lige med); mon ikke ikke nogle indlysende dobbeltværelser (dog med enkeltsenge) skal give sig til kende?
Jeg er vant til at sove i ske med Klaus og en stribe andre gutter på kanotur, så ham tør jeg godt dele værelse med - spørgsmålet er mere om Klaus har lyst til at dele værelse med "Savværket fra Hedehusene", hehe..
j3n2 skrev:Jeg er med på økonomipakken uden overnatning :)
Remmos skrev:Vil gerne deltage med to personer. Dukker nok først op midt om eftermiddagen. Kun entre.
J S
bqvick skrev:Musikken i centrum.. er der stemning for et lille køb / salg / bytte ... forære væk plademarked , og er det muligt i forhold til arrangementet at indpasse .. PQR ??
Personlig har jeg en del under kategori ...forære væk !
pqrannes skrev:bqvick skrev:Musikken i centrum.. er der stemning for et lille køb / salg / bytte ... forære væk plademarked , og er det muligt i forhold til arrangementet at indpasse .. PQR ??
Personlig har jeg en del under kategori ...forære væk !
Det skulle gerne give sig selv. Alle år har der været nogle, der slæbte grej og musik med til salg, bytte eller ligefrem bortgivning. Så kom an.
PQR
Tilbage til Vintagehifi træf 2012
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster