Lasse skrev:Nej, nej, nej, min gamle folkeskole klasses 20 års reunion party er netop blevet lagt på samme datoKæmpe dilemma men må nok desværre melde fra selvom jeg ved det bliver et fantastisk arrangement. Øv, øv og 3 gange øv!
![]()
![]()
![]()
Max skrev:Ikke for at genere nogen.... - træf der jo arrangeres igen næste år. :)
X-ray skrev:Max skrev:Ikke for at genere nogen.... - træf der jo arrangeres igen næste år. :)
Der er tydeligvis én - som ikke kender til JuicyLucy....![]()
http://www.vintagehifi.dk/forum/viewtopic.php?f=569&t=2711#p23459
Hilsen X-ray.
Max skrev:Ikke for at genere nogen, men jeg har lige arrangeret 50 år's jubilæum for skolestart for alle mine gamle skolekammerater jeg startede sammen med i 1962, og jeg er sikker på at det slår et træf der jo arrangeres igen næste år. :)
Captain Phoenix skrev:Lasse skrev:Nej, nej, nej, min gamle folkeskole klasses 20 års reunion party er netop blevet lagt på samme datoKæmpe dilemma men må nok desværre melde fra selvom jeg ved det bliver et fantastisk arrangement. Øv, øv og 3 gange øv!
![]()
![]()
![]()
Lasse - for fanden...
Du skal da til Vintage-træf!
Der bliver skæg og ballade & en masse god lytten og snakken.
Og der kommer prof. øl-foredrag (om vintage-øl, naturligvis) med smagsprøver mm.![]()
Du vil ærgre dig hele næste år hvis du ikke er med!
Sådan et 20-års reunion-party for ens gamle klassekammerater er tit en trist affære (belive me): Lynhurtigt falder folk ind i de samme roller de havde til hinanden for 1/2 menneskealder siden - det klæder bare ikke nogen.
Og hende den lækre pige, man var en lille smule varm på og måske kærester med (dengang man var for genert til at gøre noget alvorligt ved det og komme i kanen med hende) - hun har pludselig taget 20 kilo på (og de sidder ikke pænt).
Der ryger nogle illusioner på den konto!
Så tage hellere at komme til træffet i Hillerød.
Jeg har på fornemmelsen at Lucy måske også kommer forbi...
mcs_5 skrev:Captain Phoenix skrev:mcs_5 og Fredmarantz er også på banen med hhv. lidt ældre gør-det-selv rørgrej og (selvfølgelig) blålysende Marantz'er. Om det skal indgå i en fælles Aula-præsentation er vist uklart - I er ihvertfald velkomne (sig bare til).
Jeg skal lige finde ud af, om det jeg tager med bliver til et komplet anlæg...
Tilbage til Vintagehifi træf 2013
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster