AKAI 630 - nyt projekt

Spaghetti sektionen

AKAI 630 - nyt projekt

Indlægaf jan_stevns » man 25. apr 2016 20:52

G'aften i hytterne

Efter at have repareret en AKAI for en god ven, der nu er på vej tilbare til London, men tung kuffert, synes da lige selv skulle finde sådan en sag, så den kom hjem idag sammen med noget andet , herligt med en blå mobil container

Skal vist strigles gevaldigt, den er da nogenlunde duelig - men sølet godt til

akai_630_new_project.jpg

Og bedre er .............det er en TwoTracker - aka 630PRO HighSpeed 2spor versionen ...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
jan_stevns

Re: AKAI 630 - nyt projekt

Indlægaf nhj4 » man 25. apr 2016 23:31

En dejlig maskine, gad godt have sådan en og så lige finde noget af det gamle fede musik og smide det ind og så fryde sig over den bar står der og bare snore der ud af.
nhj4

Lokalitet: København

Indlægaf vinyl » tirs 26. apr 2016 09:36

Er det en maskine du vil sælge??
vinyl
Fritids Branchemedlem

Geografisk sted: Sydøstjylland
Lokalitet: Egtved

Indlægaf jan_stevns » tirs 26. apr 2016 10:50

vinyl skrev:Er det en maskine du vil sælge??

Det kan ikke udelukkes .... dybest set er altid jo til salg ;) Jeg hygger mig med at få dem til at køre, og skal ikke leve af det, men forære ting væk, som jeg har knoklet med er jo heller ikke lige mig.

men når man ser optimister der mener de er næsten 5000 værd, som ham her http://www.dba.dk/spolebaandoptager-akai-gx-630/id-1014385257/
så kan man da blive fristet..

Den er ved at være køreklar, jeg har det originale kabinet, der bestemt ikke er kønt på nogen måde, så enten skal det slibes ned og males , eller have ny finer. det der japansk åndenød har aldrig tiltalt mig, så er selv sort folie langt kønnere ..

Stanken af gammel tobaksos er ved at være fortid - jeg har aldrig oplevet en maskine sølet ind i gult snask overalt.
Alle print er vasket af med IPA og tørret, lige nu er jeg ved selve værket.

men lyden fejler godtnok da ikke noget - tak skæbne den kan blæse derude af..... jeg har andre 2 spors high speed ting, jeg nok dybest set har det bedre med, som mine PR99'ere ...
jan_stevns

Tilbage til Spole/kassette optager