Ja, den kører 7½ og 15.
Jeg vil formodentlig se om jeg kan få råd til at skifte de store kondensatorer. De fås fra Australien har jeg fundet ud af. Men de koster jo en formue.
gunnarlangemark skrev:OK.![]()
Det er fint. Jeg er alligevel for gammel til at høre diskant.![]()
(Nej, jeg har normal hørelse af en 54 årig at være, men alligevel - det allerhøjeste over 12kHz er væk).
Jeg skal jo ikke køre konstant med de hoveder. Hvis den får 400 timer de næste 5 år, så er det voldsomt.
Har lige set et "head assembly" der er mindst lige så slidt - på ebay for 9000 kroner? ...
santashooter skrev:jeg tror også det var det prisleje jeg handlede en A812 hovedbro for, for 5-6 år siden
gunnarlangemark skrev:santashooter skrev:jeg tror også det var det prisleje jeg handlede en A812 hovedbro for, for 5-6 år siden
Jeg kan se, at man kan købe en bro med monohoveder også.
Hvad skal der til af øvrige justeringer, hvis man fx vælger at optage mono på hele sporet med sådan et hoved?
Spørgsmålet er egentlig: kan man smide sådan en bro i - og så bare have en monooptager på kvarttomme?
gunnarlangemark skrev:santashooter skrev:jeg tror også det var det prisleje jeg handlede en A812 hovedbro for, for 5-6 år siden
Jeg kan se, at man kan købe en bro med monohoveder også.
Hvad skal der til af øvrige justeringer, hvis man fx vælger at optage mono på hele sporet med sådan et hoved?
Spørgsmålet er egentlig: kan man smide sådan en bro i - og så bare have en monooptager på kvarttomme?
gunnarlangemark skrev:Har taget lidt billeder af de store kondensatorer og lagt i galleriet.
Nu vil jeg søge - og finde.
https://goo.gl/photos/UdqHFEsR5zhEybb69
Tilbage til Spole/kassette optager
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster