Så er det vist min tur til at komme med et indlæg i denne tråd.
Da jeg har været ansat i mediehuset i ca 6år og har haft min (næsten) daglige gang i huset i ca 13-14år, kan jag svare på nogle af de "formodninger" der gives udtryk for i tråden.
Revox maskinerne har været brugt i studierne som afviklings maskiner og i undervisning af nye teknikere.
Nogle har kørt i mange timer og nogle har næsten ikke kørt. Da jeg kom til huset i `97-`98 blev maskinerne næsten ikke brugt, da man var begyndt at bruge minidisk og computere i afviklingen. Dog skulle nye teknikere lære at klippe indslag på spole, inden de blev sluppet løs i protools red. Man brugte dog Revox maskinerne i afvikling 1 og 2, da nogle jingler stadig lå på spole.
Mht service af maskinerne, så er de vedligeholdt som de skulle og når der var noget som gik i stykker (hvilket var meget sjældent), så blev det lavet.
Hvis der er nogle der ude som har fået fingre i spoler fra mediehuset, så er jeg meget interesseret i at høre om det. Der kan være ting på dem som kan have interesse for mig.

Ja, så mangler jeg bare at sige at der for nogle år siden blev ryddet ud i maskin parken i mediehuset, fik jeg lov til at tage mig kærligt af en B77, næsten ubrugt, maskine og den står nu og skaber vintage hygge i den lille stue sammen med mit andet vintage grej.
Hvis i har spørsmål til grej fra mediehuset, så vil jeg gerne hjælpe. :)