Så fandt et lille sommerferie projekt vej til "the man's cave upstairs"
En fin sag dukkede op og fluks afsted til Fyen's land efter den
Om den nogensinde ender som ønsket er ved jeg ikke, men jeg kan da gøre et forsøg.
Boptilyoudrop skrev:Den er flot, store lækre vu-metre der er til at aflæse. Den stod så i mit bagland, hvordan gør du?
acj1980 skrev:Det er en fed maskine, jeg har lillebroren til den, 755 ;-), en super lækker maskine der lover hvad den holder ;-), den skal du nok blive tilfreds med ;-)
Boptilyoudrop skrev:...Måske tør jeg komme med en forsigtig opfordring? Det kunne være sk*d* spændende med en tråd om spolemaskiner, et sted hvor I med erfaringen måske kunne sprede lidt guldkorn om nogle af de maskiner i finder mest spændende og gerne om nogen af dem der er ofte ses tilgængelige på brugtmarkedet.
jan_stevns skrev:Boptilyoudrop skrev:...Måske tør jeg komme med en forsigtig opfordring? Det kunne være sk*d* spændende med en tråd om spolemaskiner, et sted hvor I med erfaringen måske kunne sprede lidt guldkorn om nogle af de maskiner i finder mest spændende og gerne om nogen af dem der er ofte ses tilgængelige på brugtmarkedet.
Den ide er slet ikke ringe !
Sådanne tingester er jo nærmest mine hjertebørn, og en smule har jeg da puslet med dem gennem tiderne
jan_stevns skrev:acj1980 skrev:
men ..... hmmmmm , der skal da snart bygges til
men nu vil jeg fortsætte med at ødelægge en hattehylde ! og nyde det gode vejr her i udkantsDanmark
Tilbage til Spole/kassette optager
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster