Strandvaskeren skrev:Jeg er klar på at høre Frank Zappa på et Finn Ziegler setup..
pqrannes skrev:...Foruden de JBL'er, som Captain Phønix skal ha, og et par flyttekasser med vinyler (mon nogen er interesseret i at købe vinyler til hhv. 10 og 20 kr, eller skal jeg lade dem blive hjemme?) planlægger jeg at putte en t 23.3 kg. tung urenovere men spillende transistorforstærker fra 1972(-agtig) og et par små (ifht. deres ophav og princip) amerikanske højttalere ind den nye vogn. Mon ikke det setup kan flytte lidt på luften i frileg-lokalet?
Captain Phoenix skrev:Der kunne måske være basis for et så-tæt-på-vintage-som-muligt shoot out mellem CD-afspillere.
pqrannes skrev:...Under overskriften "David og Goliat" medbringer jeg både den overnævnt 23.3 kg. tunge forstærker, og en superlet men superfin og super vellydende70er (?) integreret forstærker, som jeg fandt på et loppemarked i går og som iflg. radiomuseum.org vejer 2.9 kg. Altså nærmest en 1:10 dyst. Det bliver sjovt.
pqrannes skrev:Captain Phoenix skrev:Der kunne måske være basis for et så-tæt-på-vintage-som-muligt shoot out mellem CD-afspillere.
Mon ikke vi skulle skynde os at lægge os fast på den der shootout. Jeg har en urestaureret CD-73 Marantz cd-afspiller med, så den kan godt få lov at være med i en shootout; om ikke anden for at høre forskel på forskellige halv-gamle - og evt. vintage - cd-afspillere.
PQR
Captain Phoenix skrev:...
En PlayStation 1 kunne også være Spændende at høre - den skulle efter sigende være rigtig god som CD-afspiller (???)
ferr31 skrev:Jeg kan tage en Sanyo DAD m15 med
Tilbage til Vintagehifi træf 2015
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst