TILMELDING - VINTAGEHIFi-træf 2015

Det er blevet tid for tilmelding til årets Vintagehifi-træf
Der har været god aktivitet i tråden for interessetilkendegivelse og 40-50 deltagere har ”tjekket ind”.
Vi har derfor forhåndsbooket træf-stedet og er gået i gang med den nærmere planlægning af træffet.
Så nu er det med at få tilmeldt sig – vi håber at alle de interesserede også melder sig til & betaler.
Og gerne endnu flere!
Har du været med før, véd du hvor interessant og hyggeligt det plejer at være.
Og er det første gang, så er der kun ét at sige: En god oplevelse venter forude!
For at deltage, skal du tilmelde dig og betale sådan her:
Vi håndterer ikke kontanter på selve træffet, så man er kun tilmeldt, hvis betaling og tilmelding som beskrevet ovenfor er sket ved fristens udløb. Der er ikke undtagelser. Det kan lyde lidt stramt, men sådan må det være for at vi kan styre det.
Praktiske oplysninger:
Det endelige program er vi ved at få på plads - i hovedtræk er her, hvad der sker:
Dato:
Weekenden d. 13-15. marts 2015.
Sted:
Kursuscenter Lunde, Højevej 29, 5771 Stenstrup.
Find vej vha dette link: http://findvej.dk/H%F8jevej29,5771
Der vil være følgende særskilte lokaler/aktiviteter:
Programmet vil i hovedtræk blive som følger:
Fredag:
Vi ser frem til et rigtig godt træf og super gode rammer - og forhåbentlig med mange af jer som deltagere!
Bedste vintage-hilsner
Planlægningsgruppen
(pqrannes, X-ray, Ferr31 & Captain Phoenix)
Der har været god aktivitet i tråden for interessetilkendegivelse og 40-50 deltagere har ”tjekket ind”.
Vi har derfor forhåndsbooket træf-stedet og er gået i gang med den nærmere planlægning af træffet.
Så nu er det med at få tilmeldt sig – vi håber at alle de interesserede også melder sig til & betaler.
Og gerne endnu flere!
Har du været med før, véd du hvor interessant og hyggeligt det plejer at være.
Og er det første gang, så er der kun ét at sige: En god oplevelse venter forude!
For at deltage, skal du tilmelde dig og betale sådan her:
- Tilmelding:
På dette link: http://doodle.com/ns74uei6nf5ygib3 skriver du dit vintagehifi-brugernavn og afkrydser, hvordan du deltager (tidsrum og enkelt/dele-værelse). Hvis du vil dele værelse med en bestemt anden, så skriv det i kommentar-feltet nederst på siden. Andre kan ikke se din tilmelding.
Priserne fremgår ved afkrydsningsmulighederne i linket.
Betaling:
Indbetal det beløb, der svarer til din tilmelding, på enten:
- Konto 5479-0004398073 med angivelse af dit vintagehifi-brugernavn
eller
Mobilepay 20451245 med angivelse af dit vintagehifi-brugernavn i den “korte tekst til modtager” lige inden du godkender overførslen.
- at man gør præcist som beskrevet,
at foretage én tilmelding/betaling for hver deltager
at man angiver sit vintagehifi-brugernavn som anført - og kun dette
Vi håndterer ikke kontanter på selve træffet, så man er kun tilmeldt, hvis betaling og tilmelding som beskrevet ovenfor er sket ved fristens udløb. Der er ikke undtagelser. Det kan lyde lidt stramt, men sådan må det være for at vi kan styre det.
Praktiske oplysninger:
Det endelige program er vi ved at få på plads - i hovedtræk er her, hvad der sker:
Dato:
Weekenden d. 13-15. marts 2015.
Sted:
Kursuscenter Lunde, Højevej 29, 5771 Stenstrup.
Find vej vha dette link: http://findvej.dk/H%F8jevej29,5771
Der vil være følgende særskilte lokaler/aktiviteter:
- • Teatersal til præsentation af de ”featurede anlæg/set-up” (særlig tråd om dette kommer)
• Sal til ”fri leg” (egne anlæg til afprøvning, måling, demo mv. på eget initiativ)
• Sal til køb/salg/bytte (tag apparater, stumper, enheder, måleinstrumenter, LP’er, CD’er mm. - og kontanter med)
• Lounge hvor der kan "hænges ud" m. lounge-anlæg
• Spisesal til måltider, kaffepauser o.l.
• Desuden ”Free air vintage-demonstration” (udendørs)
Programmet vil i hovedtræk blive som følger:
Fredag:
- • Ankomst fra kl. 16:00 og installering på værelser og i lokalerne
• Kold aftensmad (gør-det-selv-smørrebrød) ca. kl. 18:30
• Herefter socialt samvær og lytning til forhåndenværende anlæg/musik (de ”autoriserede” fælleslytninger bliver først lørdag)
- • Morgenmad (for de der har overnattet)
• Ankomst for øvrige
• Officiel åbning af træffet kl. 11:00
• 3 præsentationer af ”featurede anlæg” i Teatersalen
• ”Fri leg” hvor ens egne anlæg/apparater kan vises, demonstreres, diskuteres, skrues på mv.
• Køb/salg/bytte af apparater, dele, LP’er osv.
• Udendørs lytning (hvis vejret tillader det)
• ”Shoot out” i en eller anden form (tema kendes ikke endnu – post om dette kommer)
• Late Night Elektronic DJ” – fortælling & demonstration v. Lasse (udsat fra 2014…)
• Forplejningen vil bestå af :
- ◦ Frokost-sandwich (ca. 13:00)
◦ Middag - Chili con carne (ca. 18:30)
◦ Kaffe (forhåbentlig medbringer nogle eftermiddags-hjemmebag som på tidl. træf)
• Desuden plejer der at opstå whisky-smagning af diverse ting, som deltagerne medbringer.
- • Morgenmad for de der overnatter
• De sidste handler og røverhistorier
• Sammenpakning og afrejse senest kl. 12:00
Vi ser frem til et rigtig godt træf og super gode rammer - og forhåbentlig med mange af jer som deltagere!
Bedste vintage-hilsner
Planlægningsgruppen
(pqrannes, X-ray, Ferr31 & Captain Phoenix)