MaxVellyd skrev:Fedt hvis nogen har noget helt anderledes at vise om lyd som ham der viste os hvor godt lyd lyder udendørs en mørk nat.
peter1071s skrev:Da jeg lige har købt mig en Luxman 38 FD som har stået urørt i flere år - så vil jeg godt hører om man på træffet kan få hjælp til at starte den op? ....har læst at sådan noget skal ske med en vario trafo, så den ikke brænder af og sådan en har jeg ikke - og ved ærlig talt heller ikke hvordan en sådan bruges
mcs_5 skrev:peter1071s skrev:Da jeg lige har købt mig en Luxman 38 FD som har stået urørt i flere år - så vil jeg godt hører om man på træffet kan få hjælp til at starte den op? ....har læst at sådan noget skal ske med en vario trafo, så den ikke brænder af og sådan en har jeg ikke - og ved ærlig talt heller ikke hvordan en sådan bruges
Er der nogen der har mobilværkstedet med? Ellers medbringer jeg da gerne lidt ekstra testudstyr.
Mikkel
gekkofinger skrev:Øv...så ikke lige det med tilmeldningsfristen....men håber at i alle får en fantastisk weekend!
Tilbage til Vintagehifi træf 2016
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster