UDSOLGT - Vintagehifi-træf 2020

Så er der åbent for tilmelding til Vintagehifi-træf 2020.
Tid og sted
Træffet afholdes lørdag d. 7. marts med start kl. 12:00.
Sluttidspunktet afhænger af hvilken "pakke", du tilmelder dig (se nedenfor).
Træffet finder sted på Hald Hovedgård, Ravnsbjergvej 76, Dollerup, 8800 Viborg.
Program
Programmet for træffet er ved at blive fastlagt – det færdige program kommer i dette underforum senere.
Vi forventer at træffet kommer til at indeholde følgende punkter:
Pris og deltagelse
Man kan deltage i træffet ved at vælge én af følgende tre ”pakker”:
For at deltage skal du gøre 2 ting:
Hvis du tilmelder en ikke-bruger, så skriv: ”[Dit brugernavn] gæst”. Lav en selvstændig tilmelding for hver deltager.
Tilmeldingen er først gældende, når man har gjort både punkt 1 og 2 ovenfor – og foregår kun ad denne vej.
Vær venligst omhyggelig med at gøre præcis som beskrevet (så sparer vi ekstra-arbejde pga. manglende oplysninger o.l.). Tak!
Hvis der er særlige forhold, der skal tages hensyn til (vegetarmad, allergi o.l.), så notér det i kommentar-feltet nederst på tilmeldingssiden (Doodle-linket ovenfor). Husk navn ved kommentaren.
Tilmeldings- og betalingsfristen er mandag d. 24. februar 2020.
Andre informationer
Max. deltager-antal er 50 personer efter ”først til mølle”-princippet.
Der er også et begrænset antal senge/værelser.
Der er mulighed for at købe vand/øl/vin til rimelige priser – og man er også velkommen til at medbringe drikkevarer selv.
Man er desuden meget velkommen til at medbringe hjemmebag til eftermiddagskaffen – det har der været en tradition for ved tidligere træf. Skriv gerne en kommentar på tilmeldings-siden, hvis du medbringer kage.
Vi håber at se rigtig mange til et spændende og hyggeligt træf!
Den dynamiske arrangørduo
pqrannes & Captain Phoenix
Tid og sted
Træffet afholdes lørdag d. 7. marts med start kl. 12:00.
Sluttidspunktet afhænger af hvilken "pakke", du tilmelder dig (se nedenfor).
Træffet finder sted på Hald Hovedgård, Ravnsbjergvej 76, Dollerup, 8800 Viborg.
Program
Programmet for træffet er ved at blive fastlagt – det færdige program kommer i dette underforum senere.
Vi forventer at træffet kommer til at indeholde følgende punkter:
- Tre præsentationer af anlæg i den store sal (”Riddersalen”).
Workshops (”clinics”) hvor man kan lære om hifi-relaterede emner.
”Giv et nummer”: De der vil, præsenterer og spiller et stykke medbragt musik, der har gjort særligt indtryk og som andre burde kende.
Et ”fri-leg”-område, hvor man kan opstille medbragte apparater/anlæg og hvor der vil være køb/salg/bytte af grej, reservedele, LP’er, CD’er mv. Alle er velkomne til at medbringe effekter til dette.
Vintagehifi-quiz – hyggelig og små-nørdet quiz om teknik, musik mm.
Pris og deltagelse
Man kan deltage i træffet ved at vælge én af følgende tre ”pakker”:
- Lørdag kl. 12:00 – 18:00 inkl. kaffe/te. Pris 100 kr.
Lørdag kl. 12:00 – ??:?? inkl. kaffe/te og middag. Pris 200 kr.
Lørdag kl. 12:00 – søndag formiddag inkl. kaffe/te, middag, overnatning i eget linned (dyner + puder forefindes) & morgenmad. Pris 350 kr.
For at deltage skal du gøre 2 ting:
- 1. Tilmeld dig med hvilken ”pakke” du ønsker på dette link: https://doodle.com/poll/vzkneirpzuvskz73
2. Betal det tilsvarende beløb på MobilePay (2850 1189 – navn: Peter Q. Rannes) eller Nordea-konto (9255 8976 607 911). Det er ikke muligt at betale på selve træffet.
Hvis du tilmelder en ikke-bruger, så skriv: ”[Dit brugernavn] gæst”. Lav en selvstændig tilmelding for hver deltager.
Tilmeldingen er først gældende, når man har gjort både punkt 1 og 2 ovenfor – og foregår kun ad denne vej.
Vær venligst omhyggelig med at gøre præcis som beskrevet (så sparer vi ekstra-arbejde pga. manglende oplysninger o.l.). Tak!
Hvis der er særlige forhold, der skal tages hensyn til (vegetarmad, allergi o.l.), så notér det i kommentar-feltet nederst på tilmeldingssiden (Doodle-linket ovenfor). Husk navn ved kommentaren.
Tilmeldings- og betalingsfristen er mandag d. 24. februar 2020.
Andre informationer
Max. deltager-antal er 50 personer efter ”først til mølle”-princippet.
Der er også et begrænset antal senge/værelser.
Der er mulighed for at købe vand/øl/vin til rimelige priser – og man er også velkommen til at medbringe drikkevarer selv.
Man er desuden meget velkommen til at medbringe hjemmebag til eftermiddagskaffen – det har der været en tradition for ved tidligere træf. Skriv gerne en kommentar på tilmeldings-siden, hvis du medbringer kage.
Vi håber at se rigtig mange til et spændende og hyggeligt træf!
Den dynamiske arrangørduo
pqrannes & Captain Phoenix