Jeg kan også stille op med et eller andet.
Jeg har (surpriiiice!!) en hel del gammelt (primært før 1978) Marantz - men kun elektronikken - ikke højttalere og grammofoner. Som tidligere antydet, så gemmer der sig også en del tunere. ellers er det forforstærkere - sluttrin - og integrerede. (stort set dem alle) Der kan medfølge en hel del fortælling, men de, der har været med i nogle år, har sikkert hørt det meste før.

Herunder et Marantz rør-sæt 7-8B-10B.
Desuden en hel del båndmaskiner 10,5"-spoler (Revox - Technics)
B&O Beolab 5000/Beomaster 5000 1967 - Jacob Jensen.
Marantz receivere fx 2245 - 4400 - eller 2250B - 2252
Phase Linear sluttrin (400 + 400II) - men de var vist med sidste år - dog uden at spille.
Et par JBL Lansing Integrerede SA600 ...
forskelligt Pioneer - primært integrerede SA8100/9100/9900 + de tilhørende tunere - lidt SPEC (1+4)
skal der være noget med rør - melder jeg mig gerne på banen - men det jeg er bedst til med disse, er at kende deres historie og forskellene på dem og rubricere dem på god gammeldags autist-facon.
Det rent kredsløbsmæssige er jeg ikke særlig god til - der er andre, som er helt anderledes dygtige med den slags.
Så altså - mest elektronik og ikke så meget højttalere og grammofoner (dog har jeg jo nogle stykker af TD124, men den har vi vist stiftet bekendtskab med i flere sammenhænge).
Kunne noget af ovenstående have arrangørernes interesse, så meld gerne ind- jeg stiller gerne op med det, hvis noget af det kan bruges til træffet.
Alt det nævnte er i fuldt funktionel stand og fremstår absolut præsentabelt.
Vh
Freddy