Andet kasbinet i anden serie (0013xxx) (nyere versioner), har fået rigeligt med tæsk

Har været åbent før, og dæmpningsmaterialet er næste helt væk bort set fra en bundmåtte. Delefilteret lå løst. To spole har løsnet sig. Jeg antager at de har været meget varme. Basserne har oggså her fået en synlig fold i nærheden af, og rundt om svingspolen
Lidt forvirring omkring hvilken lim der skal bruges til at stive membranerne af. Jeg har taget en beslutning og købt Bostik Extra Strong med lang tørretid.
Noget tyder på med de kontakter jeg har haft omkring 445'erner, at de har været købt at folk med meget store forstærkere (>100W), hvilket tyder på at være synligt i mindst et af mine tre sæt. Nærværende sæt har løse spole, løse delefiltre, fold i membranerne i alle basser på begge højttalere, trykket dome på diskanterne, den ene afbrudt, og trykke dome på den ene mellemtone, og begge støvhætter på basserne. Pilfingre har også været på spil. Så her er der brug for megen TLC.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.