Hvordan kan du se, at det er Vellum i metrene, den mangler? Mon ikke bare, den skal have nye pærer over hele linien. (husk korrekt værdi

DC-check + evt. justering? - Bias-check? Har du brug for værdierne?
Tag evt. de originale skruer på bagsiden, som er rustangrebne, ud - og rul dem i cykelolie - tør af - og montér igen - huske spændeskiverne (som altid forsvinder på særeste vis).
Trafoen - jahh... det er altidsvært, om man nu skal male eller ej. I dette tilfælde ville jeg nok bare erkende, at det var dér, den pågældende forstærker var kommet til og så give dette rustområde et tyndt lag olie elelr måske bare lidt WD40 - tørre af - og lukke forretningen. Men hvis du kan skyde dig ind på hvillen maling, det drejer sig om, og påføre den, så det ikke kan ses, så kunne man måske gøre det. Ellers ville jeg gøre førnævnte.
Den viste TO-3-transistor (udgang) - er original ( Fairchild).
Edit:
Lamper: 4 stk (2+ 2) fuselamps 8V 200mA + 2 stk. (peakindikator) 8V 60mA
Bias: sættes til 10 mV målt over J701 og J702 på hhv. V + H kanal. Justeres på R742
DC: Checkes på højttalerudgange og skal måle (som altid) så tæt på 0mV som overhovedet muligt, men en tolerence på plus/minus 50mV. Justeres på R741 på hhv. hø + ve kanal.
Check gerne om disse værdier står stabilt over fx .15-20 minutter. Lad forstærkeren falde til ro, før du måler og justerer (10 -15 min).
Vh
Freddy