Hej igen!
Så er børnebørnene bespist og er taget hjem til en stak velfortjente dyner
Til gengæld ligger det lidt mere tungt med det potmeter. Den forstærker jeg har i garagen er resterne af en Model 1090, desværre uden pots, men det ville iøvrigt heller ikke have været det rigtige, hvis det havde været der

Jeg har selv nogle andre af de skyde pots liggende, men desværre heller ikke det rigtige, så det er lige lidt op ad bakke med hjælpen i den sag. Hvis du lader google søge på part nummeret, finder google en tråd fra tidligere ovre på den anden side, hvor en anden Model 1122 også har haft samme fejl.
Jeg har selv tidligere haft en Model 1300DC, som også havde en knækket balance-pot-pind

udtryk opfundet til lejligheden!! Den reparerede jeg ved hjælp af en pot-pind fra et mekanisk tilsvarende pot. Efter en større slibe, file opgave i super pasmål, limede jeg delene sammen med Araldit

og det virkede helt perfekt.
Der har været det rigtige pot på ebay fornylig fra en Model 1152DC, så det dukker altså op med mellemrum. Hvis det var mig, ville jeg lave resten af de ting der skal laves og så ellers lægge mig på lur. . . .
Desværre kan jeg ikke komme det nærmere lige her og nu
VH
Harvey
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .