Jeg har ved den søde grød INGEN som helst interesse i hverken Marantz specifikt, solid state generelt eller for den sags skyld sjældne og eftertragtede vintage monster receivere på 185 wpc. Men den stod jo i min baghave og nr. 1 i køen hoppede fra. Så om ikke andet var jeg vel moralskt forpligtet.

Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal stille op med det her bæst. Men jeg ved, at det langt overstiger mine evner og så er der ovenikøbet en mere på vej også - "til reservedele" - og det kan der muligvis godt blive brug for...

Men en 2385'er er det altså og ja, det er den, der momentant skabte frenzy også her på forum. Den stakkels ejer er blevet kimet ned hele dagen, så I kan godt stoppe nu.

Den er... skal vi kalde det "modificeret". Har vist været anvendt som effekttrin i et diskotekssetup (!) i det vejlensiske natteliv og der var da stadig lys i et par af pærerne, da jeg hentede den. Menøeh han havde ingen højtalerkabler med xlr-stik. Så funktionstesten tager vi en anden dag. En HELT anden dag.

I mellemtiden vil jeg så glæde mig over de ekstra gummifødder og håndtagene, der gjorde transporten op på tredje sal mulig:

Og så den lp med Walkers, som jeg fik med u/b

Jeg håber VIRKELIG, at der er nogle af jer Marantz-freaks her på forum, der er friske på et vinterprojekt. For det her, det klarer jeg aldrig alene

Are you with me, guys?