Hej, jeg er ny her og jeg vil gerne vise til jer min forstærker ( faktisk amplituner )
Forstærken er lige som prototype og at den er den bedste polsk amplituner fra 1976 / 77 . I den kommunistiske tid polakkerne som kan godt lide at høre musik, havde store problemmer med at købe en god forstærker eller amplituner.
I starten har de produceret ca. 200 stykker i test version.
Min udgave er nummer et hundrede og to og firs. :D
Til nu er der blevet ca. 3-4 stykker tilbage.
Historie om...
Alt begyndte i 1975. En virksomhed som producere forskellige kommunikations systemer til værn og politi fik en bestilling på en Hi-fi forstærker. Det var den første vare til private. Den nye vare fik succes og enhver ville have den derhjemme.
Prisen var lige så høj som prisen på en god bil.
De var produceret i sølv og sort, alt var bygget af den bedste materiale, som stod til rådighed. Højttalere foran har to gange 25 W. ( faktisk 40 -100 watt også virke godt ) Højttalere bagved har to gange 15 W. ( også man kan bruge ca. 30W )
Realistisk lyd, blød bas og karakteristisk disagn. Man kan bruge forskellige andre kilde som fx. signal TV, grammofon, Cd, mobiltelefon osv. ...
Jeg har også Beogram 2000, jeg har købt den i genbrug, pris var 45 kr. :D pga. en ekspedient har syntes at den er gået i stykket - det vidste sig at alt er ok. Jeg kommer fra Polen og nu jeg bor i Åbenrå. Dansk sprog er lidt svært til mig men jeg prove at forstå og svare. Jeg har mere forstærkere, jeg vise det på en anden tidspunkt
godt nytår til alle

Mariusz