spuncut skrev:Hej Eggers
Hvad er det for nogen egenskaber du er ude efter ?
MVH spuncut
Tube mania skrev:Hvis den opamp får + og - spænding dur det ikke med en elektrolyt...kun hvis den får EN + spænding at leve af dur det. Elektrolytter SKAL forspændes...medmindre der er tale om en bipolar, men det er ikke nævnt.
eggers skrev:
(Og ja Henrik, det er til Proceeden. Jeg har allerede monteret ny clock i den, og det er en ganske betydelig forbedring.)
Tube mania skrev:Ved du hvad den bliver forsynet med i spillen? Der skal ligge en DC spænding på udgangen af opampen....ellers kan du ikke bruge elektrolytter.
eggers skrev:spuncut skrev:Hej Eggers
MVH spuncut
Jeg skal trække et output, direkte fra en diskret opamp i en CD-spille, gennem en modstand og omtalte kapacitor (i serie) ud til RCA-stikket. Der skal så også lige en 470pF på over + og - til sidst.
(Og ja Henrik, det er til Proceeden. Jeg har allerede monteret ny clock i den, og det er en ganske betydelig forbedring.)
spuncut skrev:eggers skrev:spuncut skrev:Hej Eggers
MVH spuncut
Jeg skal trække et output, direkte fra en diskret opamp i en CD-spille, gennem en modstand og omtalte kapacitor (i serie) ud til RCA-stikket. Der skal så også lige en 470pF på over + og - til sidst.
Du skal altså trække en 47k modstand, hvor lav overgangsfrekvens vil du ha' ?
Det er vel ikke sådan at du allerede har en kondensator i indgangen af forforstærkeren ?
MVH spuncut
Tilbage til Gør-det-selv-vintage
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster