http://jyllands-posten.dk/livsstil/digi ... ng-halter/
Vh
freddy
Tonni skrev:Tja'e det lader til de allerede er begyndt med det på FM. - At manipulere altså!
Søsterhøjs signal er i hvert fald ikke hvad det har været...
Lavere signal og ringere S/N her i Randers i forhold til for 10 år siden. Tror de har noget grej der skal spares en del vedligehold på? Og måske endda en udskiftning?
acj1980 skrev:]"
Sikke en gang BAVL.. jeg var i Belgien med min vogn og tog en radio "rundfart" og fandt 32 stationer fra 87.50-180.0 det er sku da langt flere stationer end der overhovedet er på det danske dab net.. politikere og deres vilje til at ødelægge suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk![]()
![]()
![]()
sikke en skovl
MaxJ skrev:acj1980 skrev:]"
Sikke en gang BAVL.. jeg var i Belgien med min vogn og tog en radio "rundfart" og fandt 32 stationer fra 87.50-180.0 det er sku da langt flere stationer end der overhovedet er på det danske dab net.. politikere og deres vilje til at ødelægge suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk![]()
![]()
![]()
sikke en skovl
Nu går FM båndet jo også kun til 108 MHz i Danamark. :-)
Tonni skrev:MaxJ skrev:acj1980 skrev:]"
![]()
![]()
sikke en skovl
Nu går FM båndet jo også kun til 108 MHz i Danamark. :-)
Mon ikke det er en tastefejl? Med de 180 MHz mener jeg...
Ellers ville Belgierne bryde adskillige internationale konventioner, bl.a. CEPT aftaler, der angiver frekvensbåndenes brug.
108 til 144 tv, militære og landmobile tjenester. 144 til 146 (i vesteuropa) amatørradiotjenester. 146 til 173 maritimt VHF og landmobile tildelinger, og igen TV over 173... Med små forbehold for området mellem 108 og 144.
- Jeg er temmelig udmattet efter at have holdt konfirmation for den ældste i dag...
Tonni skrev::lol: Ups i did it again... Burde være gået i seng!
acj1980 skrev:self er det en tastefejl.. 108.00Mhz er jeg tilgivet![]()
![]()
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster