snod skrev:I går var jeg i Musikhuset i Århus (fanastisk koncert), så i aften var det
der landede på pladetallerkenen.
Utroligt som det hele tiden er noget af mit guld, der ender på pladetallerkenen hos folk ;-)
snod skrev:I går var jeg i Musikhuset i Århus (fanastisk koncert), så i aften var det
Edge skrev:5kr kan bruges på meget:et halvt frimærke, en æske tændstikker eller to indkøbsposer. Jeg fandt denne cd i genbrug og det er den bedste måde at bruge 5kr på af de nævnte, god produktion, fantastiske musikere og fed musik![]()
bjerager skrev:snod skrev:I går var jeg i Musikhuset i Århus (fanastisk koncert), så i aften var det
Utroligt som det hele tiden er noget af mit guld, der ender på pladetallerkenen hos folk ;-)
Tonni skrev:Den er en del af denne boks:
!
bjerager skrev:
Havde helt glemt hvad de Carlsson kan - de kan noget i forhold til at fylde rummet med lyd. Kunne godt bruge lidt mere i bunden, men lyden svæver i rummet...
pqrannes skrev:bjerager skrev:
Havde helt glemt hvad de Carlsson kan - de kan noget i forhold til at fylde rummet med lyd. Kunne godt bruge lidt mere i bunden, men lyden svæver i rummet...
Højttaleren svæver også i rummet, som billedet kommer ud her. Er du ikke bange for, at de falder ned af gulvet?![]()
PQR
KlausM skrev:Hendes stemme og kunnen kan man ikke få for meget af, den har jeg ikke; skriver mig gerne i kø til et eksemplar :O
Måske har jeg dublet af en anden med hende
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster