Men glasset er ikke tomt, der nydes en
Ganske frisk

Mvh
Birger
AGF vandt, og det skal fejres...
En super plade købt på Bornholm...
Fredmarantz skrev:Ikke musik, ej heller Vintage Hifi - hvilket budskab skal indlægget have?
Vh
Freddy
Fredmarantz skrev:... Kan du sige lidt om pladen? ...
pqrannes skrev:Hvis man vil se, hvor flot og godt det kan gøre, kan man altid læse et af Captain Phoenix bidrag til genren, f.eks. her: viewtopic.php?f=587&t=453&start=1830#p88615 Det gøres ikke meget bedre, men mindre kan selvfølgelig også gøre det.
Anders skrev: Når vi nu alligevel giver lidt plads til vores pernittengrynede tendenser, vil jeg da påpeje at netop det indlæg du fremhæver, heller ikke opfylder trådens hensigt med at vise/beskrive, hvad der afspilles i skrivende stund.
Jeg synes også, indlægget er rigtig godt, men hvis Struktør skal irettesættes for at høre radio, skal Captain Phoenix vel have en lignende opsang for at beskrive et nyligt indkøb. Og hvad med når der snakkes Mercedes og Ford?
Jeg har bladret lidt baglæns i tråden (jeg har tydeligvis ikke noget fornuftigt at foretage mig!), og det er for mig at se først ved udgangen af april i år, der kommer fart på billeder med drikkevarer - som i øvrigt inlkuderer kaffe, the og modermælk (!). Er det virkelig så stort et problem allerede, efter omtrent en måned? Jeg skal indrømme, jeg ikke har overblik over, om det har været en tendens tidligere.
Jeg betragter denne tråd som en rigtig hyggetråd, hvor der ikke foregår så meget andet end snik-snak og formen derfor ikke er så vigtig som andre steder. Jeg nyder at finde inspiration i de andre brugeres musikvalg, og mindst lige så meget de øjebliksbilleder fra folks liv, indlæggene er. Jeg synes, det er skønt når der kan skimtes en stump stue og anlæg eller lige er lidt udenomsberetning med, inklusive drikkevarer og køretøjer.
Jeg håber ikke, jeg med dette indlæg virker mavesur, jeg vil såmænd bare give udtryk for, at min holdning er anderledes, når nu vi alligevel udveksler den slags. Så kommer der forhåbentlig lidt mere balance i tingene.
Her snurrer faktisk noget netop nu: Arcade Fire - The Suburbs
Pladen er indkøbt hos Tiger for omtrent en måned siden, og spilles her for første gang. Da jeg købte den, lyste ekspedienten op og udbrød "godt valg!" Da der var andre i kø, blev det ikke til meget mere end en ordveksling, men det var da en rar oplevelse alligevel. Jeg kan kun give ham ret, det er en dejlig plade!
Glasset indeholder ganske tilforladeligt postevand.
Anders skrev:pqrannes skrev:Hvis man vil se, hvor flot og godt det kan gøre, kan man altid læse et af Captain Phoenix bidrag til genren, f.eks. her: viewtopic.php?f=587&t=453&start=1830#p88615 Det gøres ikke meget bedre, men mindre kan selvfølgelig også gøre det.
Når vi nu alligevel giver lidt plads til vores pernittengrynede tendenser, vil jeg da påpeje at netop det indlæg du fremhæver, heller ikke opfylder trådens hensigt med at vise/beskrive, hvad der afspilles i skrivende stund.
Jeg synes også, indlægget er rigtig godt, men hvis Struktør skal irettesættes for at høre radio, skal Captain Phoenix vel have en lignende opsang for at beskrive et nyligt indkøb. Og hvad med når der snakkes Mercedes og Ford?
Captain Phoenix skrev:[KLIP]
Håber at andre kan finde inspiration i omtalen af de to af fire LP'er, der snurrede/havde snurret, da jeg skrev.
[SAKS]
Et enkelt "pop" gør vel ikke noget - men enig i at man bør holde sig til tråd-emnet.
Captain Phoenix skrev:Men når der kun er et billede af en vinflaske - eller intet skrives om musikken/kunstneren/udgivelsen - er der for mig at se intet at komme efter for andre end den der skriver opslaget.
pqrannes skrev:
Det er i mine øre fornuftigt snak fra ende til anden.
pqrannes skrev:PS: hvordan er kvaliteten af de der Tiger-vinyler?
Captain Phoenix skrev:B&O Vintage skrev:En top model W108 ville være en 300SEL 6.3. 250SE det næst laveste,nørd pasus
Ja det kan godt blive nørdet![]()
Med "top-model" mente jeg egentlig S-klassen (og det kan lige så vel være f.eks en S280 SE eller andre i modelrækken...)
Og for nu at tage den helt ud på nørde-overdrevet, så var 300SEL med 6,3-liter motoren faktisk modelkode W109 (ikke W108)...
Tilbage til musikken
Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster