Du mangler da en overfræser de udskæringer kan blive helt runde

Louis skrev:Nå der var allerede billeder og lytteindtryk. Spændende. Jeg synes det var et par spændende enheder og super fedt man kunne skifte belastning på enhederne - det har jeg aldrig set før.
Du mangler da en overfræser de udskæringer kan blive helt runde
Fredmarantz skrev:e til træf.
Men.....jeg synes at kunne ane, at der står "L/R" på den og og en balanceknap - hvad er nu det for noget?![]()
mcs_5 skrev:Hvis nu AQRannes bygger to strømforsyninger, kan vi vel kalde det dual mono
Mikkel
Fredmarantz skrev:e til træf.
Men.....jeg synes at kunne ane, at der står "L/R" på den og og en balanceknap - hvad er nu det for noget?![]()
Sorenki skrev:og Stereo nede i venstre hjørne - Hva fa'en Peter...
hmt skrev:Tillykke, den er flot. Undrer mig lidt over knappen "quiet" på fronten. Måske er det en mute-funktion, men med titlen minder det mere om en formaning?
Vh
Henrik
pqrannes skrev:hmt skrev:Tillykke, den er flot. Undrer mig lidt over knappen "quiet" på fronten. Måske er det en mute-funktion, men med titlen minder det mere om en formaning?
Vh
Henrik
Jeg har ikke fået læst manualen (fra nettet) endnu - mon ikke den slukker for apparatet, som ikke har en poweroff-knap?
Fredmarantz skrev:Tilføjelse: Peter kom først - og når jeg skriver "½ loudness" - så er det fordi, jeg mener at huske, at man ved HEL loudness plejer at hæve diskant og bas - her synes det kun at være en bashævning...eller??
Helikon skrev:Velkommen i klubben Peter.
Der er noget med indgangen er meget højimpedant (500kOhm) så CD, hvis man bruger det, overstyrer uanset hvor gainkontrollerne står. Jeg fik det til at virke på den ene af mine, den jeg har delvist renoveret. jeg vender tilbage med hvad det var.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster