edge; Jeg har uploaded nye udråbs tegn

Hov hov! Jeg har da ikke spammet denne tråd...Edge skrev: Ja altså nu må jeg lære at se hvad billederne viser før jeg spørger dumt (her ville jeg gerne have brugt et udråbstegn, men Tonni har brugt dem alle sammen...)
Sorry
En ekstra transducer kunne f.eks. være en ekstra højttalerenhed. Det på dit billede er bare en ekstra delefilterspole.MDA skrev:Jeg mener at have læst at der er 2 udgaver af L-166 og A versionen har skulle have en seperat transducer.
Jeg er ikke teknisk kyndig, jeg kalder den bare hvad jeg har læstmcs_5 skrev:En ekstra transducer kunne f.eks. være en ekstra højttalerenhed. Det på dit billede er bare en ekstra delefilterspole.
Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
Jeps den sidder der bare for at holde styr på dele filteret, den kommer selvfølig ud når der skal males, men endtil da sidder den der for at delefilteret ikke skal rasle rundt i kabinettet når jeg flytter sådan rundt på dem.Edge skrev:De bliver jo som nye MadsDen skrue der sidder midt i sidste billede, hvad er den til?
Jeg har en olie som jeg plejer at bruge, og den får en dejlig glød med tiden, dog ikke lige så meget som den originale finish, for den tror jeg også har fået en voks behandling.Fredmarantz skrev:Det skal nok komme til at se fint ud - rigtig fint!
når du kommer frem til selve oliéringen og finishing af kabinetterne (valnøddefinéren) - så har jeg/vi i MCDH "Marantz Collectors Depardement Herning" sat os nogenlunde ind i, hvordan dette kan gøres med stil.
Vh
Freddy
Jeg ved ikke om Freddy har fået gjort noget ved hans 4311B, men sidst jeg så dem, var de vidst det eneste der ikke havde fået en behandlingMDA skrev: Men jeg vil selvfølgelig hellere end gerne se og høre lidt om den olie i har i Herning sekten![]()
Jeg så jo dine 4311B
Det har de fået nu - og det ser rigtig godt ud - lavet efter slibe-olie -voks -metoden, som tidligere antydet...Dog må jeg erkende, at jeg i min iver lærte, hvor tykt finerlaget er (0,6mm) og hvordan det ser ud, når man lige kommer lidt længere ned i kabinettet - ganske irreversibel handlingsantashooter skrev:Jeg ved ikke om Freddy har fået gjort noget ved hans 4311B, men sidst jeg så dem, var de vidst det eneste der ikke havde fået en behandlingMDA skrev: Men jeg vil selvfølgelig hellere end gerne se og høre lidt om den olie i har i Herning sekten![]()
Jeg så jo dine 4311B
Støvsugede også efter nytårsaften - og gik på indkøb (snaps) dagen før - så helt doven er jeg nu ikke (men spørg helst ikke min milde kone :D )MDA skrev:Søren da jeg så Freddy's 4311B havde de fået olie, så lidt får han da gjort hjemme![]()
![]()
![]()
![]()