Invitation vintagehifi Julefrokost 13. december
- ralphandersen
- Lokalitet: Ydby
- Geografisk sted: Thy
Mens ingen andre var hjemme, mener du?
Vitavox CN 121 med S2 og Peerless C150Ws/Altec Biflex i OB, Vitavox Bitone 6201 og 3200, El Pipe-O subwoofer, Tannoy Monitor Gold 15" i 200 l hjørnekabinetter og 12" i Duelundhorn, Elekit 8900, Luxman CL34, Garrard 401, Thorens 524.
-
Fredmarantz
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
Hej Ralph!
Ja- det er et supergodt initiativ. Jeg vil gerne komme
Jeg overvejer også at kunne overnatte. Hvis nogle vil med mig (og intenderer at overnatte) - så kan jeg evt. køre fra/til Herning.
Hvad angår "årets (jule)plade" - så er jeg lige nu på helt bar bund. Nogle ER det jo blevet til, men..hvad skal man nu vælge..
Vh
Freddy
Ja- det er et supergodt initiativ. Jeg vil gerne komme
Jeg overvejer også at kunne overnatte. Hvis nogle vil med mig (og intenderer at overnatte) - så kan jeg evt. køre fra/til Herning.
Hvad angår "årets (jule)plade" - så er jeg lige nu på helt bar bund. Nogle ER det jo blevet til, men..hvad skal man nu vælge..
Vh
Freddy
- pqrannes
- Lokalitet: Nibe
- Geografisk sted: 9240 Nibe
Jeg kunne tage hjemmelavet risalamande og kirsebærsovs med når nu det er julefrokost. Eller noget helt andet som passer til and eller æbleflæsk. Eller lyst-ish brød og ost?
Mht.til plader, så har jeg en Decca ed1-udgave af Vivaldis De fire årstider, som jeg er rigtig glad for, og som burde kunne slå benene væk under de fleste. Den kommer med.
PQR
Mht.til plader, så har jeg en Decca ed1-udgave af Vivaldis De fire årstider, som jeg er rigtig glad for, og som burde kunne slå benene væk under de fleste. Den kommer med.
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.