MDA's Corner
- 
				Tube mania
 - Lokalitet: Horsens området
 - Geografisk sted: Øst Jylland

MDA's Corner
Ja...det var jeg jo afskåret fra at gøre ved min model 2500 
 Den kom til at se sådan her ud indvendig...

Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh- AMT1 -Altec Lansing model 19- Rectiliniar High Boy-Arena HT25 
If your amp not damp turn the volume up a bit more..
.

.
- MDA
 - Admin
 - Lokalitet: Nordjylland
 - Geografisk sted: Støvring

MDA's Corner
Skal/vil man ikke restuffe, så er det der måden at gøre det på, ser godt ud.
Din 2500 ser flot og velholdt ud, nu har jeg jo set den irl, så jeg ved at den er i fantastik stand, men jeg havde jo ikke set den indvendigt

Har du de gamle Cans?

Din 2500 ser flot og velholdt ud, nu har jeg jo set den irl, så jeg ved at den er i fantastik stand, men jeg havde jo ikke set den indvendigt
Har du de gamle Cans?
- 
				Tube mania
 - Lokalitet: Horsens området
 - Geografisk sted: Øst Jylland

MDA's Corner
Nej...den ene var erstattet af 2 grimme Philips lytter...derfor kunne jeg ikke gøre andet...

Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh- AMT1 -Altec Lansing model 19- Rectiliniar High Boy-Arena HT25 
.

.
- MDA
 - Admin

MDA's Corner
Solen skinner, Eric Clapton spiller lystigt i stuen, det skal nok blive en god ferie  

Som lovet vil der komme billeder af min pladespiller mm.
Som det står og spiller i skrivende stund er det:
B&O MS150.2
Marantz 8B
Luxman CL-40
Luxman PD-441
Fidelity Research FR-64
Ortofon MC30
Ortofon T-3000

B&O MS150.2
Marantz 8B
Luxman CL-40
Luxman PD-441
Fidelity Research FR-64
Ortofon MC30
Ortofon T-3000
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

- his067
 - Redaktør
 - Lokalitet: Aberdeen, Skotland
 - Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)

MDA's Corner
MDA skrev:Solen skinner, Eric Clapton spiller lystigt i stuen, det skal nok blive en god ferie![]()
B&O MS150.2
Marantz 8B
Luxman CL-40
Luxman PD-441
Fidelity Research FR-64
Ortofon MC30
Ortofon T-3000
Flot: Hvad er det for et reolsystem som det står på?
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon Kontrapunkt B, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.

- MDA
 - Admin

MDA's Corner
Det er et MDA gør det selv møbelhis067 skrev: Flot: Hvad er det for et reolsystem som det står på?
- his067
 - Redaktør
 - Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)

MDA's Corner
Jamen altså, sådan et ville jeg gerne selv have haft!!MDA skrev:Det er et MDA gør det selv møbelhis067 skrev: Flot: Hvad er det for et reolsystem som det står på?
Men mine hjemmesnedkerevner rækker desværre ikke så langt....
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon Kontrapunkt B, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.

- MDA
 - Admin

MDA's Corner
Vi leder og leder efter et nyt/brugt stereobænk, men det er ikke nemt. Når vi engang finder det helt rigtige må du meget gerne arve dette hjemmebygget, men du må selv stå for transport til Skotland  
Der er plads til en helt masse i bænken, men vi vil gerne have et som visuelt/fysisk fylder mindre i stuen.

Der er plads til en helt masse i bænken, men vi vil gerne have et som visuelt/fysisk fylder mindre i stuen.
- his067
 - Redaktør

MDA's Corner
Tusind tak! Så må jeg krydse fingre for at I finder noget snart!MDA skrev:Vi leder og leder efter et nyt/brugt stereobænk, men det er ikke nemt. Når vi engang finder det helt rigtige må du meget gerne arve dette hjemmebygget, men du må selv stå for transport til Skotland

- MDA
 - Admin

MDA's Corner
Det gør vi også, men nu har vi ledt længe uden held  

Men jeg skal nok huske på dig, når vi finder et nyt stereobænk.

Men jeg skal nok huske på dig, når vi finder et nyt stereobænk.
- Strandvaskeren
 - Lokalitet: Hedehusene

MDA's Corner
Nu kender jeg ikke lige markedet i Aberdeen, men her i Danmark kan Silvan fikse alt sådan noget med at skære ud på mål, fræse kanter, bore huller til dyveler og den slags så du mere eller mindre kan designe dit eget møbel og slippe med selv at stå for lidt samle/lim/slibe arbejde. Ikke helt så nemt som "ikea", men næsten. Det er muligt du kan noget tilsvarende i en skotsk trælast?his067 skrev:Men mine hjemmesnedkerevner rækker desværre ikke så langt....
Hygge..
Thomas

Thomas
- his067
 - Redaktør

MDA's Corner
Jamen, det er finishen der er problemet: hvordan får man sådan en pæn overflade (gloss)?Strandvaskeren skrev:Nu kender jeg ikke lige markedet i Aberdeen, men her i Danmark kan Silvan fikse alt sådan noget med at skære ud på mål, fræse kanter, bore huller til dyveler og den slags så du mere eller mindre kan designe dit eget møbel og slippe med selv at stå for lidt samle/lim/slibe arbejde. Ikke helt så nemt som "ikea", men næsten. Det er muligt du kan noget tilsvarende i en skotsk trælast?his067 skrev:Men mine hjemmesnedkerevner rækker desværre ikke så langt....
Men, selvfølgelig, jeg kunne jo designe et møbel her i Aberdeen og så checke med Silvan når jeg er i DK om et par uger....Go' idé

- kbekke
 - Lokalitet: Vejle

MDA's Corner
Det er så smukt, at det næsten er til at tude over...MDA skrev:Solen skinner, Eric Clapton spiller lystigt i stuen, det skal nok blive en god ferie![]()
B&O MS150.2
Marantz 8B
Luxman CL-40
Luxman PD-441
Fidelity Research FR-64
Ortofon MC30
Ortofon T-3000
God ferie.
Ornithology

- MDA
 - Admin

MDA's Corner
Jow tak, måske man burde finde sig en Luxman rør bamse?kbekke skrev:Det er så smukt, at det næsten er til at tude over...
God ferie.
- Tonni
 - Lokalitet: Dalbyover
 - Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!

MDA's Corner
Så kan MQ-70 anbefales! Den er klasser over MQ-68...
Desværre ved jeg ikke hvor der står een!

Desværre ved jeg ikke hvor der står een!
Bare det GLØDER!!!