Tak, jeg tror faktisk at B&O måske har fat i den lange ende her, det virker da ulogisk, at montere en gummi dut i den ene ende af en bolt for så at spænde den anden ende fast i plinten, som det åbenbart er tilfældet med alle andre end B&O?? Jeg må vist hellere bestille 4 gummi-dutter til; det er skutte helt billigt at får en TD124 op at køre. Motor ophængene har det gudskelov fint, så de 400 dask er da sparet.
Jeg har skilt motoren ad og renset leje bøsningerne (10 minutter i varmluft ovn ved 150 grader på et stykke køkkenrulle, så løber den gamle olie ud). Derefter hurtigt ned i turbine olien, så bøsningerne bliver mættet med frisk olie. Jeg har endvidere bestilt filt til at lave filtringe med, og 2½ mm skruer/møtrikker til erstatning for de små nitter, der holdt lejerne. Jeg har også bestilt ny rem og købt et NOS mellemhjul, ikke fordi det gamle er ødelagt, mere fordi de ikke kan fås mere.
Mvh Klaus