jeg havde lidt travlt i lytterum så nåede faktisk intet på dagen
der er ingen billeder fra lytterum desværre så skulle man nok have været der

Mvh Henrik
evox skrev:Det er altså er FED musik-bar. Så drømmer man sig lige tilbage.....suk det var tider
dela skrev:Det var ikke den Nagra T, der var med på Hald sidste år, der var i Odense. Den fra Hald var min, men denne her ser ud til at være samme model; godt at vide, at der er flere af dem derude...
Fredmarantz skrev:Imponerende båndmaskinpark - kan der siges lidt mere om den? - jeg kan se et par Nagra (herunder den fine storbåndsmaskine - som vist engang også var med på Hald). Desuden Lyrec- 2"- mangesporsmaskine - En skøn A-80 (Studer) og en fin Revox A700 - en G36 - og en Tandberg (er det en 10X?)var noget af det sat til at spille? Det er jo i det store hele "dream-machines" - hvis man selv kan vedligeholde dem eller kender nogen, der kan.
Vh
Freddy
Fredmarantz skrev:dela skrev:Det var ikke den Nagra T, der var med på Hald sidste år, der var i Odense. Den fra Hald var min, men denne her ser ud til at være samme model; godt at vide, at der er flere af dem derude...
Den er jo alvorligt sjælden. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad den måtte have kostet i sin tid![]()
Vh
Freddy
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster