Den manglende kantliste er tilpasset og limet på....jeg bilder mig ind, at der skal en gammel snedker til at se forskellen

Beomaster 4000 gør det rigtigt godt. Med loudness knappen nedtrykket lyder anlægget godt i bedste B&O stil, og det er velment.
Når man genkender et lydbillede fra et gammelt stilikon som Beomaster 4000, og lader radioen stå tændt blot for at høre hvordan stemmer gengives, så må de have gjort et eller andet rigtigt i Struer.
Celestion basserne's gummikanter har fået behandling med et tyndt lag silicone via en pensel og uden at ramme membranen....og det fungerer med silicone. Der er skiftet skruer.... nye 2mm tætningslister om diskanterne (Celestion basserne har premonterede gummipakninger) og hullet til højttalerledningen er tætnet. Vi har nu igen at gøre med acoustic suspension

Beovox 1600 lyder godt... bedre end jeg huskede dem. Nu må vi se om lyden ændres, i takt med at højttalerne bliver brugt.
Jeg har fået tag i et par Beovox 2200 til forsøg....med alle de forskellige diskanter som ligger og venter??...et par Foster 016n17 diskanthorn gør en forskel .....når ørerne kan opfange frekvenserne ...