rørglad skrev:Jeg havde samme kedelige oplevelse (den ene enhed stod af) for et par år siden, men jeg var så heldig at købe to sæt af en herre, der havde eksperimenteret med andre enheder. Har en 15 Ohms enhed med diskant, der kan erhverves.
rørglad skrev:Jeg havde samme kedelige oplevelse (den ene enhed stod af) for et par år siden, men jeg var så heldig at købe to sæt af en herre, der havde eksperimenteret med andre enheder. Har en 15 Ohms enhed med diskant, der kan erhverves.
niels-ole skrev:rørglad skrev:Jeg havde samme kedelige oplevelse (den ene enhed stod af) for et par år siden, men jeg var så heldig at købe to sæt af en herre, der havde eksperimenteret med andre enheder. Har en 15 Ohms enhed med diskant, der kan erhverves.
Er super interesseret![]()
![]()
PerHej skrev:niels-ole skrev:PerHej skrev:Hejsa
Mit filter ser sådan ud, blå og grå går til diskanten, gul og sort til bas, violet og sort er ind-
Mon den er med 2 stk 4 ohms basser i serie - de er jo limet fast så jeg kan ikke se nummeret på dem!
Hilsen Per H
de sidder med Silikone
Jeg har et billede af det delefilter med 4 Ohm
Det stemmer ikke, der er 5 modstande i mit, jeg laver et diagram senere.
Det gør det så alligevel, det er bare lavet på en lidt anden måde!
Tilbage til Gør-det-selv-vintage
Brugere der læser dette forum: Erik og 3 gæster