NikonSP skrev:Når 'vi' nu ved, at Henrik har planer om noget den 16. marts, er det så ikke lidt ubehændigt, at 'vores' træf skal laves på lige samme dato
Vh/
Harvey
Der har været et par meningstilkendegivelser herved på tråden, min holdning er at vores træf, ikke skal dikteres af et mindre/andet træf, hvis det gør mulighederne dårligere for deltagelse. Men det er min holdning - man kunne lave en doodle?
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy" - Tom Waits
Luxman, Marantz, Pioneer and JBL, SME og Ortofon + det løse...
NikonSP skrev:Når 'vi' nu ved, at Henrik har planer om noget den 16. marts, er det så ikke lidt ubehændigt, at 'vores' træf skal laves på lige samme dato
Vh/
Harvey
Der har været et par meningstilkendegivelser herved på tråden, min holdning er at vores træf, ikke skal dikteres af et mindre/andet træf, hvis det gør mulighederne dårligere for deltagelse. Men det er min holdning - man kunne lave en doodle?
I øjeblikket er der et par stykker, der har budt ind i forhold til at være med til at arrangere det - vi melder ud inden længe med hvad, hvem og hvornår.
Uden at det skal blive en diskussion om dato - det er ikke vigtigt for mig. Men normalt har 'vores Træf' været weekenden tæt på 1/3.
Mener ikke at 'Henrik' tidligere har taget særligt hensyn til vores Træf' mht annoncering...
Nok om det herfra...
X-ray
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Jeg mener bestemt at der var en konsensus om at træffet skulle finde sted skiftevis på vest og øst -siden af Storebælt. Efter to gange træf på vestsiden må det være tid for at træffet afholdes på østsiden.
MVH Henning
Pioneer: SA-6500II, 7500 og 8500II. Hafler: DH-220, P230, P500. Nikko: Alpha II, III, 130. Beta II, 30. Sentec SC8
Thorens TD160BII. Ortofon: MC30SII, T20. SME: 3009 Imp
Scandyna: A10: SS/SS A25: SE/SE, PL/PH, SS/SS, SE/SS. A30x: SS/SS. A45x: SS/SS
Er sagen gået i hårdknude? Jeg kan ikke se indlæg efter 11.jan!
Men i øvrigt støtter jeg det synspunkt, at arrangøren bestemmer og at 16-17 marts ville være en god beslutning.
mvh Nils
rørglad skrev:Er sagen gået i hårdknude? Jeg kan ikke se indlæg efter 11.jan!
Men i øvrigt støtter jeg det synspunkt, at arrangøren bestemmer og at 16-17 marts ville være en god beslutning.
mvh Nils