Så er vi 35 tilmeldte til træffet
Der bliver masser at snakke + nørde om - lige som det skal være.
Og der er spændende grej at lytte til i præsentationerne - bl.a. top-højttalere fra 3 kontinenter: Japanske Technics, engelske KEF og amerikanske JBL. Se tråden om hvad vi skal lytte til her:
viewtopic.php?f=686&t=12027&start=60#p108268Her ud over bliver der gang i "fri leg"-området, hvor tingene er mere selv-organiserede.
Der bliver både spændende Amplidan-horn (tror jeg...) samt en masse andet at "lege med" og lytte til.
Køb og salg skal der også nok blive plads til - jeg har ihvertfald aftalt med min "yndlings-pladepusher" (som har leveret vinyler til de sidste 3-4 træf), at der kommer 3-400 Lp'er med til salg (2/3 rock i 40,-/LP-klassen og 1/3 Jazz-skiver, der nok bliver lidt dyrere).
Bjerager tryller med svinekæber til de 25+ af os, der er med til middagen, Ferr31 skaffe gode Refsvindinge-øl til super-priser - og jeg dribler med en hifi- og musik-quiz, så der bliver mulighed for at teste sin viden i venskabelig konkurrence.
Når man sådan lægger det hele sammen, kan jeg faktisk ikke rigtig forestille mig en bedre måde at bruge weekenden på, når man interesserer sig for vintagehifi