Fensten skrev:Foruden hvad i allerede har på programmet, kunne jeg godt være interesseret i at høre noget highend Sansui.
G-Series
Eight og Eight deluxe
9090
AU 999
AU 9500
AU 919/717
Au9900/11000/20000
Ca-ba-2/3000
pqrannes skrev:Fensten skrev:Foruden hvad i allerede har på programmet, kunne jeg godt være interesseret i at høre noget highend Sansui.
G-Series
Eight og Eight deluxe
9090
AU 999
AU 9500
AU 919/717
Au9900/11000/20000
Ca-ba-2/3000
Jeg kan godt slæbe en AU-9500 og en AU-9900 over vejen til fri leg , hvis det skal være: de er begge i original/ urestaureret stand. Men pas på den AU-9500 er ond og banker alt.
PQR
Hackenberg skrev:Bliver der plads til noget køb/salg?
pqrannes skrev:
Måske skal vi lige frem have lavet en tråd, hvor man kan skrive hvad man påtænker at medbringe til salg ifm. træffet om ikke andet så for at lodde interessen for det man har med.
PQR
KenRas skrev:
Og måske en tråd hvor folk kan skrive hvad de påtænker at medbringe til fri leg. Det kan give arrangørerne en ide om hvad der kræves af bordplads mm.
x-tian skrev:Hej
Lige et spørgsmål
Bliver der udarbejdet et program med tider og andet fikumdik ??
Med venlig hilsen
Christian
Louis skrev:x-tian skrev:Ja sædvanligvis står der et program klar med de tre hovedsetups, tid til kage, aftensmad. Alt andet er sædvanligvis fri leg:)
x-tian skrev:Louis skrev:x-tian skrev:Ja sædvanligvis står der et program klar med de tre hovedsetups, tid til kage, aftensmad. Alt andet er sædvanligvis fri leg:)
Dvs. kun de rigtig vigtige punkter
pqrannes skrev:Ja, de tre præsentationssetups og evt. annoncerede workshops er programmet.
Vi prøvede de første år, at programsættte fri-leg-aktiviteterne- det bidrog ikke med noget godt.
Det vigtigste er, at ca. 60 vintage hifi-tosser en marts-lørdag mødes og vintage-hifi-hygger.
Konceptet har virket i mere end 10 år, og jeg er sikker på at det også vil virke i år.
PQR
Tilbage til Vintagehifi træf 2020
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 0 gæster