Gottschalck skrev:Lille bitte diskret og meget usynlig opdatering.
10 styk Philips 22RH532 med nye kondensatorer uber alles.
Elektronik skrev:Gottschalck skrev:Lille bitte diskret og meget usynlig opdatering.
10 styk Philips 22RH532 med nye kondensatorer uber alles.
Perfekt lytte setup, men du må arbejde lidt mere med sidde-komforten![]()
Gottschalck skrev:Med fare for at blive spammet af en tidligere bruger vover jeg pelsen med et projekt.Det er længe siden jeg har været på og derfor. Mine JBL 75 Minuet kan ikke spille mere grundet de stive Lansaloy ophæng og tidligere brug af bremsevæske på kantophæng har kun fungeret et år eller to. Nu har jeg købt nye kantophæng og påregner at lime den på foran på enhederne, da de er blevet grimme af bremsevæsken. Jeg har prøvet at vise, hvordan enhederne kommer til at se ud med kantophæng limet på forfra eller bagfra. Kantophængene er bare lagt løst på for at illustrere, hvordan det kommer til at se ud.jeg synes selv det er pænest, hvis de limes på foran, selvom det ikke er “JBL style”. Skal det være flot en dag må jeg nok ofre helt nye membraner. I øvrigt er det en hæslig proces af fjerne de gamle ophæng.
Jesper
Captain Phoenix skrev:Godt at have dig tilbage som aktiv bruger herinde igen, Jesper.
Hvis nogen spammer dig - eller andre - (eller på anden måde opfører sig uacceptabelt) har vi vel et redaktør-/administratorteam, der kan gribe ind.
Mht. pålimning af kanter: Det ser ud som om forsiden af membranen er ujævn - mon limen/kanten kan fæstne lige så godt dér, som på bagsiden (der vej er jævnere)?
bjerager skrev:Gottschalck skrev:Med fare for at blive spammet af en tidligere bruger vover jeg pelsen med et projekt.Det er længe siden jeg har været på og derfor. Mine JBL 75 Minuet kan ikke spille mere grundet de stive Lansaloy ophæng og tidligere brug af bremsevæske på kantophæng har kun fungeret et år eller to. Nu har jeg købt nye kantophæng og påregner at lime den på foran på enhederne, da de er blevet grimme af bremsevæsken. Jeg har prøvet at vise, hvordan enhederne kommer til at se ud med kantophæng limet på forfra eller bagfra. Kantophængene er bare lagt løst på for at illustrere, hvordan det kommer til at se ud.jeg synes selv det er pænest, hvis de limes på foran, selvom det ikke er “JBL style”. Skal det være flot en dag må jeg nok ofre helt nye membraner. I øvrigt er det en hæslig proces af fjerne de gamle ophæng.
Jesper
Velkommen igen, og tillykke med det nye arbejde!
Gottschalck skrev:Med fare for at blive spammet af en tidligere bruger vover jeg pelsen med et projekt.Det er længe siden jeg har været på og derfor. Mine JBL 75 Minuet kan ikke spille mere grundet de stive Lansaloy ophæng og tidligere brug af bremsevæske på kantophæng har kun fungeret et år eller to. Nu har jeg købt nye kantophæng og påregner at lime den på foran på enhederne, da de er blevet grimme af bremsevæsken. Jeg har prøvet at vise, hvordan enhederne kommer til at se ud med kantophæng limet på forfra eller bagfra. Kantophængene er bare lagt løst på for at illustrere, hvordan det kommer til at se ud.jeg synes selv det er pænest, hvis de limes på foran, selvom det ikke er “JBL style”. Skal det være flot en dag må jeg nok ofre helt nye membraner. I øvrigt er det en hæslig proces af fjerne de gamle ophæng.
Jesper
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster