Hvilken pick up passer det hus til? Det ser spændende ud.
Hilsen,
Vincula
Fensten skrev:Pokemon skrev:Fensten skrev:Derudover kan jeg anvende min faglighed og 3D redskaber i designet af plint og værk.
Mvh.
Fensten
har kigget lit på dine bileder og blev lit nysgerig på din faglihed
altså vordan har du brugt den når du lavede den plint?
Tak for et "konstruktivt" indlæg.
Plinten er undervejs, arbejdet med den har været at teste, hvor langt man kan komme med værket monteret i en tung fast plint.
I øjeblikket er jeg i et vadested, hvor jeg hælder mest til et PTP men andre og mere simple ombygninger, har været inde i overvejelserne.
Vedhæftet er Pickuphus lavet i teak og en skitse på en L75 i en tung egefineret plint og råhvid topplade.
Mvh.
Fensten
Pokemon skrev:
men din plint ser da ret alminlig ud
sådan fler lag limet samen
var bar nysgerig på om du brugt din faglighed til at vælge matrialer med forskelig dæmping eler stivhed eller kritsk frekvenser?
vincula skrev:Hvilken pick up passer det hus til? Det ser spændende ud.
Hilsen,
Vincula
Fensten skrev:Pokemon skrev:
men din plint ser da ret alminlig ud
sådan fler lag limet samen
var bar nysgerig på om du brugt din faglighed til at vælge matrialer med forskelig dæmping eler stivhed eller kritsk frekvenser?
Kort fortalt handler det om at hindre/mindske resonanser fra motor til arm/PU. Til at løse det, når man rigtigt langt med en simpel plint i resonansdøde materialer.
Du kan læse mere på Lencoheaven.net. De er meget engagerede og meget lidt dømmende. Skulle du have flere spørgsmål svarer de gerne, beredvilligt og venligt.
Mvh.
Fensten
Fensten skrev:Her en sjov hybrid. Sony mærkater men Lencoværk og arm. Altså en B55 i fåreklæder :)
https://www.dba.dk/pladespiller-sony-50 ... 067403938/
Fensten
hess skrev:Ja, den er sgu mærkelig. Og grim. Vildt nok den allerede er solgt.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster