Audiovector efter 5 lille.jpg
Audiovector efter 6 lille.jpg
Audiovector efter 7 lille.jpg
Sådan endte det. Den røde farve på frontstoffet blev lige lovlig rød, men ok.
Første gang jeg satte dem til lød de af helvede til. Ingen bas og ubehageligt skingre. Desuden skrattede de når jeg spillede Autobahn. Pis!
Nå, jeg skrev til Tyskland om skratteriet og troede jeg skulle til at sende dem til reparation, men han sagde at små støvkorn og lign. ville fremkalde skratten og at jeg skulle prøve at fjerne dem ved at blæse ned i svingskolegabet. Det virkede og skratteriet forsvandt, men jeg er ikke helt tryg ved at det ikke dukker op igen.
De var stadig skingre og basløse, men nu efter et par uger er bassen dukket op og det skingre er klinget af, og så lyder de altså ret godt. Der er hul igennem til rigtige instrumenter når man spiller akustisk musik og det er det jeg har hørt mest af indtil nu. Bassen er ok dyb men ikke så kraftig (Nu står de også i et lokale på 80 kvadratmeter).
Altså: jeg tror jeg er tilfreds og spændt på at udforske dem nærmere.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Vitavox CN 121 med S3 og Peerless C150Ws i OB, Vitavox Bitone 6201, Vitavox Bitone 3200, El Pipe-O subwoofer. Tannoy Monitor Gold 15" i 200 l hjørnekabinetter. Altec Model Fifteen, Elekit 8900, Luxman CL34, Garrard 401, Thorens 524.