Et flot stykke arbejde
Så må du på udkig efter et træsvøb, så den 1060 kan fremstå i al sin skønhed.
Mvh.
Fensten
MaxJ skrev:Ud over det så er der nok ikke hørbar lydstyrke forskel på de 15 watt.
KenRas skrev:Jeg har her til aften skiftet lytterne på regulator printet til forforstærker, da den har en svag 100 Hz brummen i højttalerne. Jeg håbede at det var lige til højrebenet, da brummet forsvinder når jeg fjerner loops mellem pre og main forstærker. Denne regulator forsyner jo kun RIAA og tonekontrol boards.
Men det var ikke lytterne her der var problemet. Så jeg skal måske til at lede efter en stelsløjfe eller lign.
Fredmarantz skrev:Det brum, som du oplever - er det et brum, der optræder med afdækningen / skjold - covers taget af 1060'eren?
Jeg har før oplevet, at brummet kom, når den stod uden metalskjold på og uden bundplade. Prøv lige at montere dette og lyt efter igen....ved ikke, om det virker, men måske?
Vh
Freddy
KenRas skrev:Filmen knækker helt for mig når man ser at det er vigtigt at signalet løber den rigtige vej gennem ledningen.
Så har man taget det audiophile til et absurd niveau
Mvh Kenneth
Sorenki skrev:Jeg har indtil flere gange monteret dem omvendt og jeg kan absolut ikke høre forskel.
KenRas skrev:Sorenki skrev:Jeg har indtil flere gange monteret dem omvendt og jeg kan absolut ikke høre forskel.
Det er jeg glad for at høre Jeg frygtede lige kortvarigt det modsatte.
Jeg vil ikke 100% afvise at man rent teknisk kan måle sig frem til hvad de påstår i denne “marketing” artikel. Men med 45 år i elektronik branchen og 30 år med professionel elektronik (instrumenter) på højeste niveau, kan jeg kun trække på smilebåndet af sådan noget.
Men jeg kan jo tage fejl
Mvh Kenneth
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst