Sådan een har jeg også, den spiller i mine ører temmelig godt på et sæt Tandberg studio monitorer.
Hilsen Carl Peter.
X-ray skrev:X-ray skrev:Jeg har været så heldig, at have 'gen'fundet en Sansui AU-999. Men der mangler en vippe-knap... Ligger nogen inde med sådan en ekstra - er jeg meget interesseret.
Det er egentlig power-switch som er knækket og væk - men den regner jeg med, at kunne fixe.
Jeg har fundet den via ebay i Arizona... Fedt.
Så krydser jeg fingre for, at den også når frem...
Hilsen X-ray
X-ray skrev:Konge-radio..
Som dog trænger til en ordentlig opfrisker.
X-ray skrev:Jeg var ellers pænt luren på denne længe - fra dba. Bange for at den var helt færdig - og hvorfor var der dog ingen andre, som havde taget den før mig... Og så mente jeg, at jeg egentlig var færdig med Lenco - men den her har jo en noget anden charme end de vanlige modeller.
I dag hentede jeg den og det viser sig, at den er i særdeles god stand. Ingen slør i centerleje - ej heller i arm. Pickup skal have ny nål(kan vist ikke skaffes mere) Elac sts210. Mellemhjulet er færdigt og skal skiftes. Plademåtten stiv som et bræt. Låg næsten intakt.
Pladetallerken 3,4kg
Jeg er vild med kassen med vinyl på..
Hilsen X-ray
Dejligt at man bare på nettet kan finde en IC(MC1466l) - som ellers også står beskrevet som 'obsolete 90'.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster