his067 skrev:...til foråret har jeg forskningsfri, så da kan jeg trods alt deltage, ligegyldigt hvilken weekend, træffet finder sted...
Hvis vi kan tage Norden-fjords - kan vi vel også tage til Højlandet...

X-ray
his067 skrev:...til foråret har jeg forskningsfri, så da kan jeg trods alt deltage, ligegyldigt hvilken weekend, træffet finder sted...
X-ray skrev:his067 skrev:...til foråret har jeg forskningsfri, så da kan jeg trods alt deltage, ligegyldigt hvilken weekend, træffet finder sted...
Hvis vi kan tage Norden-fjords - kan vi vel også tage til Højlandet...![]()
X-ray
his067 skrev:Det er en fristende tanke....men nok lidt for dyr. Men selvfølgelig, hvis der er stemning for det kunne jeg jo prøve at se hvad der kan gøres.
his067 skrev:Det er en fristende tanke....men nok lidt for dyr. Men selvfølgelig, hvis der er stemning for det kunne jeg jo prøve at se hvad der kan gøres.
ralphandersen skrev:Skulle der være en træfdeltager, der havde en enkelt 25ohms modstand på omkring 10w til delefiltret til Vitavoxen, måtte han gerne sige til og tage den med.
pqrannes skrev:Jeg har smøremiddel med til træf i morgen.
Den glade giver af flasken til højre (Trigger/Stig) mener at flasken gerne må vandre østpå så den kan sprede glæde blandt Thorens TD-124 ejere (m.fl.?) på de kanter.
Hvis nogen fra andre kanter af landet, vil have en sjat med hjem fra mini-træffet, bedes De medbringe en lille (meget lille) flaske.
Til alm. oplysning står der nu også en dunk hos Louis på Århus-kanten.
PQR
pqrannes skrev:Jeg har smøremiddel med til træf i morgen.
Den glade giver af flasken til højre (Trigger/Stig) mener at flasken gerne må vandre østpå så den kan sprede glæde blandt Thorens TD-124 ejere (m.fl.?) på de kanter.
Hvis nogen fra andre kanter af landet, vil have en sjat med hjem fra mini-træffet, bedes De medbringe en lille (meget lille) flaske.
Til alm. oplysning står der nu også en dunk hos Louis på Århus-kanten.
PQR
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster