Kurset var udpræget hyggeligt og afslappet tilmed- altid dejligt at være sammen med andre fra forummet ...i levende live.
Kurset/Workshoppen bestod af grundlæggende komponentlære, lidt om Ohm's lov - og kredsløbslære samt selvfølgelig gennemgang af oscilloscopernes egenskaber og muligheder - hvordan indstiller man dem / sætter dem op osv...ganske interessant. Og så smitter det altså af, når underviseren går op i sine ting- det er så dejligt. Kenneth brugte hi-tech hjælpemidler som smartboard/video og alt det der. Tilmed prøver Kenneth succesfyldt at bevare fatningen og prøver beredvilligt at besvare spørgsmål - ikke de mindst de til tider lidt dumme fra mig- men da han kender mig i forvejen, var det jo nok ventet. Jeg følte mig til alle tider taget alvorligt alligevel og synes faktisk, at jeg lærte noget, som jeg kan bruge..
Kurset synes ret komprimeret, da pensum i sagens natur er stort og skulle pakkes ind i sølle 6 timer incl. en frokostpause.
Jan Fensten havde sørget for mondæne faciliteter i moderne firmalokaler. Der var fred og ro og det føltes trygt og godt at være der. Tak for det Fensten!

Tak til dig, Kenras/Kenneth for din altid tilstedeværende uegennyttige indsats for os alle på forummet - det er godt, at vi kender dig og har dig med om bord

Herunder følger nogle få billeder med indtryk fra dagen :