pulsedriver skrev:Jep, Vincula, den optiske kugle formede pickup er selvfølgelig med.
Super! Glæder mig virkelig meget til at se og høre det

Hilsen,
Vincula
pulsedriver skrev:Jep, Vincula, den optiske kugle formede pickup er selvfølgelig med.
Hasse Jakobsen skrev:Sorenki skrev:Jeg tager nok lidt salgsting med hvis der er interesse.
helt fejlfri sæt JBL LE85 med originale horn.
JBL aktivt delefilter med 2 sæt indstikskort.
istandsat Pioneer og måske en 80’er Marantz integreret som skal ud af samlingen.
Det har bestemt interesse . både le85 og delefilteret. Hvad er delefrekvenserne?
Sorenki skrev:Hasse Jakobsen skrev:Sorenki skrev:Jeg tager nok lidt salgsting med hvis der er interesse.
helt fejlfri sæt JBL LE85 med originale horn.
JBL aktivt delefilter med 2 sæt indstikskort.
istandsat Pioneer og måske en 80’er Marantz integreret som skal ud af samlingen.
Det har bestemt interesse . både le85 og delefilteret. Hvad er delefrekvenserne?
Hej Hasse
Det er en JBL 5234 i god stand med original manual (også i rigtig god stand)
Den er blevet udstyret med RCA bøsninger (De originale print med skrueterminaler er udloddet og medfølger)
Jeg har 2 sæt indstikskort: et blankt der er lavet til 52-5140 (med 4343 Lo skilte) og et sæt 800hz (52-5123)
mvh.
Søren Iversen
Gottschalck skrev:Jeg tager et sæt JBL L-75 Minuet med og måske en forstærker fra samme årgang.
Jesper
NikonSP skrev:Gottschalck skrev:Jeg tager et sæt JBL L-75 Minuet med og måske en forstærker fra samme årgang.
Jesper
Hej Jesper
Hvad er det for en forstærker fra samme årgang?
Vh/
Harvey
Gottschalck skrev:Det ved jeg ikke endnu, men det er ikke en JBL SA-600, hvis det var det du tænkte på?
Måske en Sansui Eight er noget med rør.NikonSP skrev:Gottschalck skrev:Jeg tager et sæt JBL L-75 Minuet med og måske en forstærker fra samme årgang.
Jesper
Hej Jesper
Hvad er det for en forstærker fra samme årgang?
Vh/
Harvey
KenRas skrev:Sansui Eight?
Den er ikke med rør, men jeg er interesseret![]()
pqrannes skrev:
Kom til at sælge den.
Og har fortrudt.
PQR
trikker skrev:Hej alle
Hvis der er stemning for det, kan jeg da godt sende en
Dunk med Shell t 046 turbo olie, til Thorens 124 og måske andre maskiner, med PQR til træf.
I skal bare selv komme med små beholdere til at tappe over på.
Helikon skrev:trikker skrev:Hej alle
Dunk med Shell t 046 turbo olie, til Thorens 124 og måske andre maskiner, med PQR til træf.
ja tak
Tilbage til Vintagehifi træf 2022
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster