Alt-J - fedt album!
Hilsen
Henrik
Tonni skrev:Det ser rigtig godt ud Louis! - Milevidt fra kælderren ved Grenaavej...
Og de tre lenco'er, fortjener da lidt flere billeder?
Tonni skrev:Det lyder som en spændende kombi!
De 212'ere er ikke så ringe.
Jeg er i hvert fald stadig glad for min (fra en ERA), og den AS212 baserede Bokrand AS309 jeg har.
Projekter går du da ikke ned på... :-)
Fensten skrev:Hvad er det for en arm, der er monteret på L88?
Mvh.
Fensten
KenRas skrev:Man bliver jo nødt til at kigge forbi en dag og lytte til alt det lækre grej![]()
JBL og McIntosh, I wish…
Mvh Kenneth
Fredmarantz skrev:ja-jeg var lige forbi Louis' hule her i dag- og jeg fik lejlighed til at nyde hans alt for fede anlæg. Det blev til god snak, som så ofte før - en kop tiltrængt kaffe og en "rundtur" i Louis' stereoanlæg m. tilbehør- og det er altså flot og majestætisk at se på - men virkelig også fedt at lytte til. Det er lutter højkvalitative ting, synes jeg....JBL (selvbyg i overhalingsbanen) - SME309-arm - Technics SP10 - McIntosh i stride strømme (det husker nogle af os jo fra træffet) - og så noget musik fra nogle gode plader fra den store pladesamling. Plader som jeg bl.a. kendte helt tilbage til den dybe fortid. Jo - de JBL med 2 x 15" og stort træhorn på 2"-drivere samt 2403-diskant ..og med justérbare delefiltre osv spiller fuldstændig, som man skulle forvente, nemlig JBL fra øverste hylde - så i princippet ingen overraskelser her.![]()
Når man bliver præsenteret for det store arbejde med at opsnuse, anskaffe og til dels bygge de forskellige komponenter i anlægget, så bliver det ikke mindre imponerende.
Det var altså en god oplevelse og tak for det Louis!
Vh
Freddy
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster