Jah - jeg kan evt. medbringe noget amerikansk Rør-Marantz (7C+8B (+ evt. 10B))
samt nogle amerikanske transistorerede sluttrin:
Marantz 510M - Marantz 500 - Marantz 250 - Sixteen 100+100 (Marantz'erne evt. med tilhørende forforstærkere) Phase LInear 400 + 400 series two - Harman Kardon Citation 16A
skal det være japansk - så er der en Accuphase P-300/C200 samt en P-400 samt en Marantz 170DC, hvis dét var noget.
Jeg har en hel del øvrigt Marantz, bl.a. en del fine receivere,som kan medbringes- blandt andet en fin model 18. (SS) - samt en masse fine tunere og integrerede forstærkere (Marantz - Pioneer - Accuphase - Telefunken Ballempf. - Kenwood , men der er vist ikke tradition for, at vi koncentrerer os så meget om disse?
Jeg føler mig ikke hildet til at medbringe pladespillere og/eller højttalere, da det for mig bliver for bøvlet. Jeg er vel lidt doven.
Noget af dette har vi jo hørt før på div. træf, bl.a. flot præsenteret af fx sorenki, men der kan jo være en evt. nyopstået interesse og der er jo også kommet nye hoveder til efterhånden....
Phase Linear- trinnene har vi vist aldrig hørt til træf - dem synes jeg jo kunne være oplagte til lytning på amerikanergrej.
Vh
Freddy