Hejsa-
Ja- Kim (kbekke), du plejer at kunne udtrykke meget af det, som vi andre (læs: "jeg") føler, men ikke kan skrive på samme elegante måde- men jeg vil da blot erklære mig enig i dine - og ikke mindst Tonni's betragtninger og oplevelser i forbindelse med det nyligt gennemførte træf på Hald ..
En fornøjelse - en glæde - en enthusiasme, men også en afslappethed og naturlighed, som hviler over hele Hald (joke not intended). Det er efter min mening et skønt eksempel på at mennesker af forskellig type, alder og ophav, kan begå sig i fredeligt og hyggeligt samvær med udspring i en fælles interesse.
Også fra mig skal lyde en meget stor tak til arrangørgruppen - til Hald - Til Peter og Peters kone Gitte - I har gjort dette særlige arrangement muligt for os på et højt plan.
Tak for til Kenras for at hjælpe mig med at bære mit Habengut ned til bilen igen - det var god hjælp!

.
Vemodet, som Tonni tidligere har beskrevet, havde også indtaget mig, da jeg kørte fra Hald i morges...
Jeg kom hjem i morges, efter at have siddet hele natten og talt med sorenki og Louis om alt, hvad der måtte dukke op i vores hoveder - fortidigt - nutidigt - fremtidigt. Det var skønt ..
I dag sov jeg længe, fordi jeg kunne

- og har følt mig godt tilpas af alle de indtryk, jeg tildrog mig ved træffet.
Vh
Freddy -