Dan, du skal lige vide at B&O klumsede noget i den beskrivelse: Når de beskriver transportskruerne, beskriver de hvordan man slår dem
fra. Så du skal følge anvisningerne i omvendt rækkefølge: m.a.o., sådan her:
Position the small fixing plate so that the transport screw can pass through the fixing plate.
Rotate the transport screw counter-clockwise until its head stands clear of the fixing plate.
Rotate and slide the securing plate under the transport screw.
Tighten the transport screw.
Som sagt er der 3 af dem. Husk at transportere pladetallerkenen separat fra undertallerken og at lægge en bog eller noget tungt der ikke skrider når du bliver kørt hjem: låget åbner nemlig nemt af sig selv.
Jeg købte lige en 8002 af Elway i Hald.

En dejlig maskine med et fascinerende drev-system.
Jeg havde ingen problemer med den, og mit indtryk er at da B&O lavede 8002 havde de god kvalitetskontrol og lavede pålidelige apparater. Men jeg købte for nogle år siden en TX2 som blev sendt med posten. Under den tur fik den et slag som slog den ene af de to 'guide rails' løs. Men TX2 er anderledes lavet end 8002, så det skulle ikke påvirke din.
Den har dog en enkel 'slid-del': Den lille rem som går imellem armens motor og armens aksel kan nemt blive slap, så hvis der er nogle problemer med at den ikke vil føre armen frem er en slap rem næsten altid synderen.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.