Jeg var vidne til 3 fantastiske oplæg med imponerende anlæg, lige fra Louis’ flotte McIntosh, til Verners vellydende Rogers kloner, samt det nok mest imponerende, Peters mono setup. Tænk at det skulle komme fra en quadrofoni mand

Det der har overrasket mig mest i år er at jeg rent faktisk blev overbevist om at horn kan noget. Det har knebet lidt de tidligere gange jeg oplevet horn. Men altså, Peters mono setup! Det kunne noget og jeg er dybt imponeret

Det har faktisk sat nogle tanker i gang omkring en mulig anvendese af min meget fine Delphon pladespiller, jeg reddede mig for et par år siden. Den har jo alle ingredienser til at indgå i et mono setup. Se viewtopic.php?f=569&t=13011&start=255#p131636
Jeg drømmer allerede om den, sammen med en mindre rørforstærker, samt en mindre udgave af Peters højttaler setup. Pensionen trænger sig på om 4 måneder, så her måske næste vinters projekt. Drømme, drømme, men tilbage til træffet

Det var herligt, hyggeligt med mere at få mødt dem man efterhånden synes at “kende” fra forummet i virkeligheden. Mange gode snakke blev det til. Jeg glæder mig allerede til næste år.
Et forslag til emne næste år kunne være “FM tunere” i et shootout mellem forskellige mærker, budget/highend, osv. Jeg tænker jeg kan lave en stereo FM sender med det grej jeg har, på en sådan måde at vi selv kan bestemme hvad vi skal lytte til, fra plade eller CD. Bare et forslag. Mig bekendt har vi aldrig haft tunere på programmet før.
Mvh Kenneth